Damay


In a parte isulana di Malasia in u nordu di l' isula di Borneo hè un pittorescu villaggio Damai, creatu per conservà u patrimoniu storicu è culturale di u regnu anticu di Sarawak. Stu locu hè obligatu à visità ogni turisticu chì vole cunfidenza di a cultura è di i tradizioni di questa regione.

Storia di Dame

U Regnu di Sarawak hà sempri attatu a so uriginali, ricche naturali è paisaghji pittoresca. U turismu in questa part of Malaysia hà iniziatu à sviluppà à mezu à l'anni 1960. Ma per u territoriu grande, alta muntagna è ghjiuta difícil, no tutti i turisti anu l'oportunità di apprezzà a bellezza di sta tarra. Ci era questu chì a decisione hè stata fatta per creà a aldea etnica di Damai, o Sarawak Cultural Village, chì diventenu un tipu di "mudeli" di Sarawak.

Duranti a custruzzione di stu museu, i tradiziunale di l'aborigini indigini, ancu di i pòpuli di Orang-Asli, iban è bidaiuh, sò stati usati in l'aire apertu. A ceremonna di inaugurazione solemne di u pòpulu Damai hè stata a meza di u 1989.

Sights of the village

Per a custruzione di u "museu viventi" hè stata assignata un territoriu di quasi 7 ettari. In u mumentu, 150 persone viranu in Damaya. Tutti i ghjorni stallanu per i turisti per rapprisentanu, chì include:

Dopu à l'avvenimenti benvenuti, pudete andà à un tour per u paesi di Damai. In u so tarritoriu, ci sò stati riconusciati casi e residenziale, in quale l'omi etnuli di Sarawak anu vivutu. Eccu avete vede:

In più di edificazioni residenziale, in u museu apertu pudete visità siti chì anu un rolu impurtante in a vita di a pupulazione lucale. Unu d'elli hè a scola Penan Hut, in u quali per seculi, l'arti di spartava era natu. Ci hè stati preparati caccia di ghjenti è i culligaturi futuri - i tribù guerrieri di u sustegnu di i nomadi di u foresti.

Un'altru interessante di Damaya hè u Museu di Musica di Rainforest. In questu pudete acquistà cù a recopilazione di strumenti musicali, stà à sente a splutazioni di famosi musicali.

In una di e custruzzioni di u pòpulu Damai è u salone Persada Ilmu. Ci hè un locu di u centru di furmazione, internu chì l'e seguenti facilità sò furnise:

Qualchese quì puderia assiste à una lettua in ballu è musica. Dopu quì, puderete andà à i Cascate di Persada Alam, induve i manifestazioni di moda, mostra chicanti è i canzuni popolari sò disposti per i visitori à u populu di Damai.

Cume si avvicina à Damaya?

U paese hè situatu in u nordu di l'isula di Borneo (Kalimantan), à 500 metri da u Santubong National Park. Pudete ricevutu à Damey da autobus. Queda di ghjornu à 9:00 è 12:30 da u Holiday Inn Kuching è torna à a cità à 13:45 è 17:30 rispettivamente. Pudete ancu rentà un caru o un taxi.

Turisti da Kuala Lumpur , chì vulemu vede u paese etnico di Damai cù i so ochji, puderanu utilizà i vols di l'Aerei AirAsia, a Malaysia Airlines e Malindo Air. Puderanu in l'aeroportu internaziunale di Kuching , situatu à 30 km da u paese. Quì pudete piglià un taxi o u trasportu di l'imbarcu.