Palazzo Schwenando


Mandalay hè una cità principale in Birmania , una cità dedicata à i canzoni è à i pueta, un locu di peregrinazione per i turisti chì vulianu relaxà da i megacities frenzii. Eccu assai interessante. In questu articulu parvarammu di u palazzu di Shvenando è u so monasteru (Shwenandaw Kyaung).

Storia

A storia di questu locu hè cusì. In seguitu, era un palazzu, a risidenza persunale di u re Mingdon. A parte di u palazzu reali era un monasteru di lignu, custruitu in u 1878 - un bonu esempiu di l'architettura birmana. Dopu a morte di u re, l'ultimo monarche burmese Thibault, chì vinia rimpiazzari, hà fundatu annantu à questu postu un monasteru (Monasteru Shwenandaw).

Caratteristiche di u monastru

Avà u bastimentu hè oghji un monasteru di Myanmar hè cunnisciutu soprattuttu sculture di legnu chì copre i mura di a custruzzione. A listessa struttura stalla in pilastri massi di tasse, chì stillu mantene tracci di vernici, ornamenti di culore è oru. In u perimetru di u bastimentu trovanu assai caratteri mitulogichi, draghi, mudelli. Tuttu chistu è sculpitu di u legnu. Hè prubilmente, i mureghjenu era ancu imbuffulatu cun un mosaicu chì, sfurtunatamenti, ùn hà micca survivatu finu à oghje.

In più di a splutazioni di u monasteru per noi, i turisti, duie più cose sò di grandi valori, guardatu quì. Questu hè u lettu reale è una copia di u tronu di u Grand Lion.

Cumu ghjunghje?

U palazzu ùn hè micca solu di u Kremlin Mandalay. In più vicinu hè a pagoda Atumashi, chì pò esse assicuratu da u trasportu pùblicu .