Pagoda Mahamuni


Mandalay hè a vecchia capitale di Myanmar (novu - Naypyidaw ), hè u centru più grande di a relazione budistica, a cultura, l'artisgiani tradiziunali. A cità è a so alive sò immubiliare in i so posti di bellezza, induve parechji seculi i manifestazioni storichi di Burma sviluppatu. Eccu u santariu buddistimu più veneratu in u mondu - a so vergera image d'oru di Buda, situata in Pagoda Mahamuni.

Ciò chì vede?

U tempiu hè in u sudu-ovest di Mandalay è hè un grande domu-stupa. Hè stata custruita da u re di a dinastia Buda Conbaun in u 1785 in modu specificu per a piazza di a statue di Budda. Per u so splendore è bellezza incredible, i peregrins anu chjamanu ancu u palazzu di Mahamuni. In u 1884, a pagoda abbruciava, ma era più restituita in tuttu.

À prupietà in u sacru templeu sò parechji buttreghi è un marcatu cù souvenirs, chì hè divisu in parechji sezioni cù direzzione diffeenti di i bè: prudutti di pietra, legnu, dà. Inoltre quì sò offerte speciale per l'estatua di Mahamuni - sò fiori, candele, aromatic sticks.

Ci hè ancu un museu buddisimu nantu à u territoriu di a pagoda, quand'elli dicenu di a storia di a religione, circa diversi posti in a vita di u Buddu (da u so nascita in Nepal à u locu induve hà assicuratu illuminatu è acquistatu nirvana). Sottucatu quì sò cartulare panoramichi (evidenziali per un maiò effettu), chì dimustranu a diffusioni di u buddismu in u mondu duranti l'ultimi cinque seculi. L'ingressu à u museu hè di 1000 lakh. U codice di u vestitu per entra à u territoriu pagoda hè assai strette: ùn solu i spalle di i visitori, ma ancu i so turche ci vole à chjusu. In u tèmpiu si caminavanu nude o in calceti nylon fino.

Descrizione di l'estàtua di Mahamuni Buddha

L'estatua di Mahamuni Buda hè unu di i più venerati in u mondu. Hè stata purtata quì nantu à l'elefanti da u regnu cunqueatu Arakan. Hè stallatu una scultura in u tempiu, chì hè coronu cù sette culori di u nivellu in u stilu Burmese. A so alte hè di circa quattru metri, è u pesu hè di circa 6,5 ​​tunniddati. L'scultura di bronzu di Mahamuni (chì significava a Great Statue), si situeghja in a posizione Bhumisparsh-mudra nantu à un pedestal elegantly decorated.

Nantu à i seculi, i pellegrini attacheghjanu i chjusi di u fogliu d'oru à u pedestalu è u corpu tutale (eccillendu a faccia) di l'estàtua di u Bouddhie, chì a strata hè di circa quinze centimitri. Inoltre in questu hè assai oru di oru è cù pedi preciosi. Sò sò donu è gratitude da i membri di famiglie reali, i capi altimati è i semplici riculi. Unipo dale ornamenti spontaneamente, ma ci sò ancu quelli chì si preparanu in anticipu: fècenu graccià cun un testamentu estimatu chì si saria prestu. Cusì, assai ornamenti nantu à u corpu di Gautama, pudete vede inscriptions in lingua birmana (è micca solu). A strada, se u disiu ùn hè micca realizatu da un bellu pezzu, ci hè una campana nantu à l'arechja di u Buddu, à quale unu pò chjamà è rende nantu à a so dumanda.

L'estatua di Mahamuni si trova in un spaziu pocu, ma in altizza, cù una parede vicino è grande archways in a parti di u partitu è ​​di fronte. Nant'à u pedestal per eslevà è rinuvà sò dui scala. L'accessu à a statua sacra di u Budditu ùn hè micca per tutti, ma solu per l'omi. I donne si ponnu ririri e ammirazzanu u sacru fora di l'abitazione. Sì vinutu à u tempiu in prima matina, circa quattro in a matina, pudete osservà cumu chì i monjos sconce i denti di a statua cun un sbucciu, lavate è lavite.

Chì avete vede in a pagoda?

In u XV sèculu, durante a guerra cù Cambogia, sei stati grandi bronzu eranu smani di a cità di Angkor Wat: dui guirreri, trè leoni è un elefante. Una di l'altri caratterichi di l'elefanti mitologici di Airavata, cunnisciutu in Tailanda cum'è Erawan. E duie stati di suldati in l'imaghjera di Shiva, chì in urugginariu si guardianu guardianu in Angkor , anu pruprietà curativi. Per ripigelu da a malatia, avete bisognu di tuccallu l'estatua in u locu duv'è ducia u pachistu. Sti sei sculture sò situati in un edifici separatu, à u nordu di a pagona Mahamuni.

In u tèmpiu hè una altra relicea Buddita - un gon unicu, cù un pesu di più di cinque tunnel.

Cume accade à Pagoda di Mahamuni?

Pudete vulà à Mandalay in avione à Mandalay Chanmyathazi Airport. Pudete truvà à u tempiu cù trasportu publicu da l'autobus Chan Mya Shwe Pyi Highway Station o da u train Aung Pin Le Railway Station. Andendu in Birmania , unu deve ricordà i reguli di u buddismu:

  1. Ma più importantu - à u Budditu ùn pudete micca vultà in daretu quand'è vo pigliate una photo, hè megliu fà affruntà o questu.
  2. Hè ricurdatu chì e donne ùn sò micca sempre permettenu à tutti i posti sacri. Sò stati categurichi pruibitu di toccu i monchi, è l'articuli impartitu à ellu si deve esse posti à u vignetu, è micca messu in manu.
  3. Ci hè una regula più chì impedisce à e donne di cavallu in u tettu di u busu, cum'è un monacu pò andà in ellu, chì serà più bassu, chì hè inacceptable per i buddi.

A Pagoda di Mahamuni sempre attrae i pereggii è i turisti da tutta u mondu chì sognu di vede è toccu a famosa statua di Gautama Buda. Stu tempiu hè assai impurtante per i veri buddisti è ha a listessa significazione cum'è per a Jerusalem Ortodoxa.