Puderaghju nantu à a luna piena?

Ùn hè micca sicretu chì in a natura tuttu hè interconnettu - a mozzia di i cori di u celu dà a risidenza à a natura cícliche di notte e mare è crescenu di i mari è di l'oceani, ma ferma l' affettu di u populu è u sviluppu di e piante. Hè per quandu quandu a pianificà in issi operazioni, hè necessariu d'attisassi micca solu à e cundizioni climatichi, ma ancu per e fasi di a luna. À quellu chì pò essa campatu à a luna piena è se esse possibbili à quelle di prupusà e so travagliu durante u periodu, per esempiu, per pattighjà vinditori, avemu da parlà oghje.

Pudemu fà plantà è trasplante nantu à una luna piena?

Prima, vegemu cume prucessu chistu o quella fasi di a luminariu ghjornu s'activa in i pianti. In u periodu di a Luna crescente, tutte e forza vitale di e piante sò cuncentra in a so parti suprana, è e razzi, per contru, praticamenti pèrdite ogni sensibbilità. Dunque, a Luna crescente hè un mumentu immubiliu per sementi e traspurpeneghja i pianti chì sò cultivati ​​per a so parti superstizione: l'arbureti, l'arbureti, i pumati, i cucumari, etc. I pianti rispundenu bè à a poda, rinsuperà rapidamente è crescente. In u periodu di a luna menzu, l'energia vitale di i pianti hè stallatu in a parti sotterna, i.e. u sistema radicali. À questu tempu, hè megliu di pattighjà a piantazione di e razzi, formando una poda, cugliera, ecc. Per perioda è e luna nova è pienu per tutti l'organisai viventi pò esse chjamati transienti è di pattighjà pagamentu è trasplante à questu tempu, per trattà a sopra, una idea dissinnante.

Perchè ùn puderebbe site à a luna llena?

Comu sapete, a fase di luna llena hè trè ghjorni. À questu tempu, tutta l'energia di i pianti hè in u so sistema radicali, ma à u listessu tempu si ferma in una manera di "modu d'espera". E forze di vita in u lupu di luna suli sò minimi, a rata di survival hè pocu, chì ghjè per chì a pianta di e piante in luna piena hè micca cunsigliata.