U zitellu hà u capelli di u so spinu

Parechji omi chì anu alluratu à u so primu picciottu sò spessu sottu una perdita per causa di a quantità di informazione chì dete nant'à elli: in l'ospitalità di maternità dicenu chì u pediatricu dici chì u neuropatologu hè parlante, è ci sò ancu avuti è altre cunsiglii chì parranu ancu assai. Ci hè da chì andà in giru. Avaramu a l'àia, perchè ùn sò micca cunnuscenu a "fossa" di u zitellu è i modi di a so riducerà a verità tutale.

I capelli nantu à u corpu di u zitellu

Essèndulu in u zucatu di a me mamma, in un locu durante 3-4 mesi u corpu di u babbu hè cupartu, cum'è u capelli cù un cabelo embrione grossu. Circa un mese dopu sta "lana" cede, è nantu à u corpu di u zitellu pare parechji culi, casi pilati, casi culori. In casi rari, u longu capelli embrionii ùn sparisce micca, ma fermanu in u spalle, ore, spalle è testa di u ghjudiziu, sò chjamati lanugo. A maiò spessu, questu hè osservatu in babies premature. Ma ùn anu micca quì. Volosiki nantu à u spinu è u corpu di u natuvidu esse necessariamente eradicate è cascanu durante i primi misi di vita. È per fà sta succeate più veloce - cambiatu a pusizzioni di a pusizione di u corpu di u zitellu, perchè u viaghjate sarà più uniformi in tuttu u corpu.

Cerchi in u spalle di un zitellu

Hè un mitu! Ùn pienghje micca un zitellu; Succe chì i capelli hè più grossu è più largu ca l'altri figlioli - questa hè a verità. Queste capelli sò stati ferati è rotulati variate villi è stringi finti da a robba, diaper. In u risultatu di tali "rotanti", ci sò ottenu manichi di petri, chì mette cun a maladie à u zitellu, impediscenu di tombu nantu à a so back. Per aiutà u zitellu scaricate quelli di i surghjocini, si sparghje a volta cù un criaturu. Dopu qualchì ora d'ore, rinfreschi cura tutti e cose chì sò stati scurciati nantu à i vostri capelli, è bagnate u to figliolu.

A cunnuscenza di i ghjente, vedenu i pilati di u zitellu, cunsiglianu immediatamenti per cumincià à lampassi u capelli. Leca, meli, pani frisu - assai soldi. Ma ùn hà micca spent cù u sessione di u zitellu di tali rimuzzioni. E e mani di l'omu ùn si pò esse sterile, anche si lavianu cù vodka. In u prucessu di scorri, i suduri è particuli di terra di i vostri mani saranu quelle di a sustanzita chì vi esercitanu a prucedura. Per quessa, i capelli di i zitelli spurenceranu ancu. E mòglie, videndu questa scuru, accumincianu a embraga in a testa, lamenta chì u zitellu hà una zucchizza nantu à a so back, è cumincià à fà esse "eseguitu" cun averebbe più grande.

Cusì, prima di cumincià à fà nunda, pensate à piglià, pigliu pietà di i vostri migghiori!