Beef liver, frittu cù cipudioni

A cumminazzioni di fegate è cipolla pò esse cunsiderata unu di u classicu. A cipolla dulce è bruttissima cuntrastate bè cù un fegatu salottu prezioso, frittu finu à u marrone scumutu. Sì vo site un fanale di ricetti cù fugliale, u pentimentu di furu è di cipudimentu sarà perfettu per voi.

Beef liver avec cipolla - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In una padedda, fretce una colazione di mantega. In u mistu di uleule resultante, frittile i cipolle cut in anings, senza scurdà di staghjone cun pezzu di salitu. Dopu à 5 minuti di torna nantu à u caldu intensu, rinfrisca u calore è seguite a coccia di 10-15 minuti, mentri i ciputi sò caramelizzati.

In altru pane, fate u fruttu di mantene è oliu vegetale. Limpitu da i filmi è i ducts, u fegato hè sparatu in pezzi chjuchi, cun prugrammi spertu cù salitu, pepite è mette in una padedda cù l'oliu biancu. Preparate u fegate per 60-90 seconde per ogni upposta, è da turnà in un piattellu caldu, copre cun un film è finisce a coccia di cipudioni.

Per a cipolla fritta, aghjunghje u zucchero di u limonu è i greens, sguassate l'arrustu da u focu è serve, stendu nantu à fette di u fegato.

Se ti piace u fegate di viteddu frittu cù cipudine è zucca, da quì à l'arba di cipolla in u staghjunamentu iniziale di rosticcante pudete aghjunghje una granna grata. Mentre a tressa, i zappunate sò ancu caramulidi è anu una tene d'oru piacevule.

Beef, fegate, stufatu cù cipudioni

Ingredients:

Preparazione

U mio livame, limpia, cut and dry. Ròttanu i pezzi di liver in una mistura di farina, salinu è pimenta. In una padedda, caliemma l'ortu U mantellu è fritte u fiocciu nantu à ellu durante 1-2 minuti, mentri fritte vi parechje parechji pezzi in un certu tempu per ùn avè micca pratendu a pane.

In un pezzu di padedda in mantra, frittile i fette di bacon finu à u marrone scuru. In u fritto frittu friddu i cipolle di cinghi finu à u doratu. À a cugliera fritta, aghjunghje u fegatu è friddu tuttu u caldu. Mmerta u calchinu cù ketchup, fretenu u lìquidu à a mità, è poi poverà a farina restante è cottu u salsiu finu à u grassu.