Kullama

Bashkir è a cucina tarraca hè ricca di ricetti monotonichi, senza difesioni in cumpunimentu. Una di questi ricetti è ogniama. A cumpusizioni di i sopetà di carni ricche include vegetables, fettuccine in tagliatelle è fette, in fattu, carne fatta. Tali platti sò in una grande dumanda entre i pòpuli, perchè pudianu saziate perfetta dopu à un travagliu di u jornu duru. Sì avè avutu in stock caldo prestu è fetteto fetteto , pudete fà cose a culla fermu.

Bashkir soup kullama

Ingredients:

Per soppa:

Per i tagliatelle:

Preparazione

Piece di bagnu grassu grassu in un pancu è pour dos litri di acqua neve. Per fà u caldo più fragranti, in più di a carne in un pomo poni a cipolla è i carni. Coglie u calchinu dopu a vapeur crescente nantu à u caldu pianu, eliminendu a scuma formata nantu à a superficia. Quandu a carne hè pronta, u calchinu hè fogliu nantu à u casgiu, tiremu sperntendu i verdura, ma l'aghjustanu o tagliate a vacca in pezzi maiò.

Avemu da cura di i tallone. Cumu combina a farina cù ova, un pocu di salinu è una mantega fridda. A piscia forti sò aminati è impannillata da una film, lasciate in a frigorifera per una meza ora.

Pìcchinu i zappunni finu à abbattuti è tagghiati. L'arme grande di cipudine sò finheghjenu finu à prestu.

In u caldo di carne, fassi fogghi i tagliatelle finu à moltu è ponu leghji preparati. Servimosi a zuppa di tuttiam cù una bundanza di verdura.

A Simple Cullama Ricetta

Ingredients:

Preparazione

Prima di coccu u cullum, carne vacca pour un paru di litri di l'acqua fredda è neta, è foglie fogghiu finu à manghjà. A carite furata hè fretu è tagliata. Salmete foglie in acqua separata finu à prestu, è poi arringe cù l'acqua fridda è u metti à u brou di carne .

Cù giblets, pudete fà ciò chì seguite: tagliate l'uruglii scelti in pezzi d'igual talla è fritte, o pudete fà più tradiziunale da u cori, di u fianu è di u fioceti, i tagghianu, è dopu sirviziu solu per chì tutti pò aghjunghje a sopa preparata à u prucessu cù qualcosa di l'ingredienti.

Nant'à u mantellu marchemoscate i rìgni di cipolle bianca. Fate coccia u zappadoru sbuchjata è tagliate. Agghicà agghiuncenu cun carne à u calchinu è serve u platu tatuu à a tavula.