U figliolu timinu - cumu liberà un timid baby?

U prublema di a timidez di un adultu ùn hè micca ghjustu in una pedagugia indispittiva - i so radichi sò venutu da a zitella. Un zitellu timido ùn ùn pruvucarà prublemi nantu à a cose, è per quessa hè cunsideratu un esempiu per l'imitazioni è solu cù l'anni stu tipu di carattere accumene da causà preoccupazione.

Perchè u zitellu spertu?

I ragiunarii di u zitellu per esse ticatu, uni pochi è l'identificanu ùn pò micca sempre. U zitellu prediu:

U figliolu timinu - cunsiglii à i genitori

U zitellu hè un pensamentu: chì fà in questa situazione ùn hè micca sempre clarice, perchè assai depende di l'età è l'indetta di u prublema. In ogni casu, se u zitellu ùn pensa à risponde à a lezziò, o u prublema hà sviluppatu in l'età di giardinu, ci sò assai tecniche chì permettenu à i parenti influenzari positivamente a situazione. Hè impurtante di utilizà sti metudi in parallelu cù l'altri è micca di rinunzià, circà novi modi:

  1. U figliolu maiò pò parlà di a so timida propria, chì hà fattu a vita di i genitori. Se u zitellu rinnuve chì ùn hè micca solu in i so sperienze, serà più faciule per ellu à superà a so timidez.
  2. Quandu u zitellu ùn pensa in u kindergarten, i chance di facenu sociable sò più più alti. Visita ellu in spazii pùblici: in exhibizioni, in un circu, in matinees di i zitelli per ch'ellu pussedi tanti opportunità per a cumunicazione cumu. Hè bellu, se u figliolu fasce "cuncessione" cù i so amici, cù quale ellu hà intesu interesse cumuni.
  3. Hè bisogna à incitarà un zitellu timido per a so attività , per vede l'iniziativa in cumunicazione, per u minimu cambiamentu pusitivu.
  4. In nisuna situazioni, un figliu tientu senti da i genitori è i membri di a famiglia ri ridicule in u so indirizzu à a timidez, un discorsu culpèvule, ignorancia di fatti fatti noti.
  5. Per rimedii a situazione, hè bisognu di usà roulette cum'è u zitellu , induve e situazione chì u sustinueghja più sò usati.

I timelli timichi di età in furia

Quandu un timore timido in una kindergarten hè a vargogna di dite un poema o ballà nantu à una matinee, l'adulti (paisani, educatori) anu pruvatu à u vostru megliu per correggià a situazione. Ma invece u zitellu hè diventatu più autonumente. In a presenza di straneri, u zitellu sughjene à più vulnerevule quandu sente l'epiteti impersonal in u so indirizzu. Se truvate l'apparenza curretta (è hè megliu à fà cù l'aiutu di un psicologu ghjuventu), da quandu à l'età di 5 hè abbastanza realistivu à almenu sopra parighia l'excessive modesty.

I capelli tussi cù a scola

Se u zitellu ùn pensa à risponde à a lezziò, u cunsigliu di un psicologu cumporta a preparazione curretta chì cumpresi:

U zitellu timore - per superarè u scantu di a cumunicazione

I psiculugrafini di i zitelli scegianu cumu insignà à un zitellu per ùn esse ticatu, ma i so genitori seguenu a so ricumandazione, postu chì u zitellu fiducia a più. A cosa più preziosa è simplice chì un parente pò dà à un zitellu hè cumunicazione. Più più tempu avete vedutu assicurati, quandu i classi causanu l'interessu veru da i dui partiti, più chè potete cresce. Perchè i ghjucarii di cunti di fata è di situazzioni di u ghjocu serà un sforzu efficace in a lotta contru a timidez.

I ghjoculi per i zitelli preziosu

Ci hè parechje ghjochi per i zitelli timbi, chì aiutavanu à u zitellu per esse più tranquillu. Avete bisognu di usà diversi volte un ghjornu, per appressu constantemente è di sviutà novi:

  1. "Cumplimenti", "U Best", "Wishes". Questi ghjoculi aumentanu l'autoestima di u zitellu, aiutendu à espansione u vocabulariu è sia d'esce à i cumenti positi in u so indirizzu.
  2. U Zoo. Un tali jocu aiutà à u zitellu trasfurmà da un cuniglia dèfanu à un lionu è sia capace di parlà fora di u sfruttà tornu à un predatore più forti.
  3. "A risposta, ùn sbavca!", "Fattu u bulu". Equestri cuncorsi sporti sò adattati per quelli chì si sò persi cù prestu attinzioni.
  4. "Ghjochi vivi", "Catch Me". Questi ghjoculi sò diretti in l'emancipazione taticu.
  5. "Oghje è u lupu". Cù l'aiutu di ghjoculi attivi nantu à u ghjornu, i zitelli apprendu à sullivate l'estressi innecessarii.

Contos di fata per i zitelli timbi

Quandu i genitori ùn sanu micca di manera di disaccustom un zitellu, i psiculugenani cunsiglianu di aduprà a tradizione di capricci . Esperienze per i so caratteristi preferiti è identificanu cun elli in situ situ viote, simili à i veri, eseriti sò più adattati per i zitelli trà e età di trè è sette. A varietà di i cultisti di fàuli, ghjucanu à circa situazioni differenti sò si trovani in a reta mundiale o inventate in modu indipendenti. A cosa principal hè chì avè pussutu avè una simplicità narrativa è una logica cunclusione. U timbu timu timido