Insetti per i zitelli

In un certu periodu di vita, ogni zitellu acquessu primu cù l'animali, è dopu cù i insetti è e insetti. Tutta, in u kindergarten è in casa, u zitellu deve di dimustrà i tipi di insetti, di parlà di e cundizzioni di a so vita è di l'abitati, u danu è u benefiziu di certu spezii per l'omu. Tuttu chistu nun sulu si sviluppa e capacità cognitiva di i zitelli, ma ancu hà dilate u risultu di a stampa attiva, è dinò l' imaginativu pensamentu.

Oghje, ci sò assai assai programmi di furmazione è manuale, è dinò di pelle è caricaturas di l'insetti per i zitelli, chì ponu aiutà i zitelli in l'studiu di stu prublema. In questu articulu, vi cunsigliarvi cumu introducerà ghjustu u zitellu à un distacuzione di insetti è cumu aiutanu à migliurà i so sapienti.

Facemu studiatu insetti cù i zitelli

U modu più faciule è più còmicu di studià insetti per i zitelli sò carte cù e so imagine. Pudete cumprà prudutti preparati per i pre-maistri o fassi cartelli. Per fà questu, sceglie l'imagine adatti di a farfalla, scarabe, caribbean, caterpillar, abella, wasp, ant, è altre insecto, stampate è fugliate nantu à cartuni rossu. Assicuratevi chì i carti sò u stessu tamantu. Allora nantu à a volta di ogni stampa scrivite u nome.

Tutti i storii di l'insetti per i zitelli anu accumpagnatu da una manifestazione di carte. Dopu chì u zitellu s'accupa chì induve un insettu hè ridottu, postu i carti in u ordine caòticu è dumandate à u zitellu per spiegà ciò chì hè dipinta. In u futuru, pudete cambià o cumplate u ghjocu in modu diversu, perchè chì a foglia hè interessante.

Quandu anu studiatu insetti, dite à u zitellu induve campanu, cumu si multiplicate, chì pò esse utili per l'omu è l'altri spezii di l'essiri viventi. Per interessà u zitellu, pruvate apresentà l'infurmazioni in una forma poètica divertente, per esempiu:

***

Quì ci sò dui fiorini.

Dicinu vulete,

Chì era aìpara in l'erba

Ci era dui fogliu.

Ma da l'erbaccia di i pani

Di colpu si mette in belli

I picculi principeschi colorati.

U prato hè chinu di maraviglii!

***

Ùn simu lizenni vittimi.

In chiste, cum'è marinara,

Vola nantu à i fiori -

Tù sì tuttu cunnisciutu cun noi.

Sempre à e pedi

Stufa tottatura.

Ci hè cume in un pocu.

Mandate i sandali!

***

In ghjiru à a fioritura ci scidda

L'apicultori hà un schedariu:

Tuttu u ghjornu nettu pumps,

È in a notte riponde.

Per fà familiarizà i zitelli cù u sonu chì diversi insetti publicanu, hè megliu aduprà una varietà di programmi di computer. Cù l'aiutu, u zitellu ùn pò micca solu vede tutti i insetti, ma ancu senti. Inoltre, quandu ghjucanu cù un malesiu, pudete ancu cumparisce i vostri stori cù a dimostrazione simplista di sonu di insecte.

Quandu l'inseti principali anu studiatu, preparanu a materiae per i zitelli annantu speciali interessanti cum'è cricket, centipede, lucian, mantis prai e d'altri. Dà à ogni tipu studiu bastanti tempu per capiscenu a nazione.

Finalmente, per assicurà u materiale, mostra i zitelli un documentale per l'insecto, per esempiu, "A Vita di l'Insetti in l'Approach". Inoltre, i ziteddi pò cumu a famosa cummedia americana "Dear, I picciriddu picciriddi!". Inoltre, hè vale per vede carte animale per i zitelli di l'insetti, cum'è: