Frutta maiò

Oghje chì e donne sò sbagliati, pensendu chì si un zitellu era natu cun assai pesu, hè bonu. Questa averebbe ùn hè micca bellu chjamatu, perchè in l'obstetrazioni muderniscenu un gran fetu pò indicà alcune di prublemi cù a salute di u zitellu.

Quali fruttu hè cunsideratu grande?

U pesu normale di un figliolu nascitoghju hè entre 3100 è 4000 g cù un aumentu di 48-54 cm. Ma se u pesu di u fogghiu hè 4000-5000 g cù un incrementu di 54-56 cm - questu hè cunsideratu cum'è una gran fructu. È quandu u zitellu hà più di cinque chilogrammi, questu hè un fruttu ghjiganti è in quellu casu, u crescita ùn hè stata chjamata.

Chì significarà un grande fruttu?

Ci sò parechji fatturi chì anu influenatu in l'evoluzione intrauterine di u zitellu:

  1. A durazione più larga di gravidanza . Se a prolongazione di u periodu di u porte di u zitellu hè 10-14 ghjorni più longu ch'è u gravidenza fisiulogica, pò assicurà un augmentu di u pesu di u zitellu è u crescente premature di a placenta .
  2. Forma edematosa di malatia hemolitica . Questa incompatibilita di u factor Rh hè a mamma è u zitellu, chì pò purtà à l'anemia di u nascuto, u puffiness generale è l'accumulazione di fluidu in a cavità fossa, un augmentu in u spleen è u furu. Sicondu l'eccettu pianificatu in ultrasound, u duttore, dopu virianu un grande fruttu, deve stabilisce i motivi di tali sviluppu è prescriva e misure per a sô eliminazioni.
  3. Fatturi ereditarii . Hè più probatu è u fattu chì si i genitori di u zitellu annantu à u pesu eccessivu, u zitellu sarà maiò grande.
  4. Incaricatu alimentariu . Se u gravidenza ùn s'intende micca in a norma in nutrimentu, a probabilità di sviluppà u fetu per un grandezza hè assai altu. Dopu à tuttu, si a mamma hà da cunsumà assai carduggioti, chì sò in prudutti è dolci, è micca in leghje è frutti, u corpu hanu mantinutu fluidu è a mamma principia a piglia u pesu, è cun ellu, u zitellu a cumincià à crescenu.
  5. U secondu è eterni sussegwenti . Statistichi dimustranu chì u sicritru pienu sempre supera u pesu di u primu per u 20-30 percentu è questu hè normale. Perchè a me mamma hà digià più sperienza, è u corpu stessu sapi ciò chì deve esse fattu.

Se u zitellu hè troppu grande, alcuni una donna hè capaci di dà nascita à un héroe, ma in a maiò parte cumplicità cumpareghjani perchè u fetu possa un capu maiò grande, è a pelvis hè più viejo. Piuttostu in spessu i cumplicature cumplicati arise à u rinforzu anatomicu di una bacinu nantu à 1, 5 centimetri è più.