Mangiota manzana farina savurita cù crema agria

U pumutu hè tortu in casu, chì hè bonu ancu in u performance più simplice. E si u coccu in un dulce crema agria aghjustata, u piacè di pruvà sta castagna ùn sarà micca u limitu. Parechji ricetti simili per u pasticceria di pumu in u nostru materialu.

U pumutu cu la crema agria - ricetta

Ingredients:

Per a prova:

Per cumpagnia:

Preparazione

U primu passu hè di preparà una pasta per appelte pie cù salsa di crema. Per questu, avemu oculentanu uova in un coltu, fate in u zuccheru è accumite a massa di zucchero di ovo in una foglia cumminciosa, usando un mezcladoru. Allora aghjunghje un mantellu assai bruttili è battimò. Avà ghjunse u turnu di a farina. Sift it a little in una magnifica mezchemu è mischjianu, apparinamentu gradualmenti una pasta suave è elàstica. Cundite cù un filmu di nutizie è fassi in a frigorifera per trenta minuti, è, mentre ch'ellu fridice, prucede à preparà a cumpagnia.

Scartanu dui ova, appressu à una splanzia magnífica prima solu, è aghjunghje granule di zuccaru è dopu à trè simetri di crema agria. Agghiunciu tutti altri dece minuti, è poi mischianu a farina in a massa.

Avà distribuhente a pasta fresca nantu à u fondu di a forma split pre-oiled, ricurdendu per furmà e faldes. Cumpigliulemu e manciari lavoru da u core cù e manni, cut in finti sliced ​​e sposte nantu à a pasta. Fate a tagliera di frutta dispostu cù a crema agria è ponu in un fornu calatu per trentadetane à quaranta minuti. A temperatura required per a baking cake hè -185 gradi.

Dopu chì u pezzu hè riabilitatu solu, rinfriscà da u moltu, à a so rubrica cù u zucchero in powitru , cut in porzi è serve.

Moltissimu sabbia aromatizzata cù a crema agria

Ingredients:

Per a prova:

Per cumpagnia:

Preparazione

In inizialu, preparanu una picca picca corta per u pezzu più diliziu cù crema agria. Per fà questu, hè necessariu tagliate a mantega di butteru cù a farina di granu finu à ottene prima una multa fina. Hè più crescente, per esempiu, per fà questu nantu à un tavulinu di una licenziale o di un processore alimentariu cù un attacheti di "cutidianu". Ma s'ellu hè micca pussibule, pudete mette e cumpunenti in un grandu pezzu di corta è cibu à u risultatu dumandatu cù un cutiddanti cutidianu.

Dopu chì a cumpagnia hè fatta, aghjunghje l'anazzione alternativamente à u mulinu è fugliale cura. In u risultatu, pudete piglià una missa, da ellu pudete facilmente fà una bola. S'ellu si trova annantu, dopu aghjunghje più ghjustu o una crema agria, è torna à aghjustà.

A pasta finita finita finita hè distribuita nantu à u fondu di una forma pre-oiled (preferibbilmente distaccu), senza scurdà di fà moltu lati. Da quì sopra a furmazione cù una foglia di pergamino è coperà u vacu di fasgioli o piddus. Pone a forma cun una pasta di sabbia in un forru precuéde à 190 gradi è lasciatu per dòdeci minuti.

À questu tempu, preparanu a sacia è preparanu a manzila. Oghje cù u zucchinu granului si inveci una foglia cumpresa, aghjunghjenu a crema agria, u zuccaru di vellinu è u fucile è di pisci à u splendore. A mo manzana, asciucà a secca, neceva da u core è l'tagghja in petite fette.

Per mezu di u tempu, pigliammi a forma cù una pasta di sabbia, pusate a foglie di mazza nantu à u fondu, fate a canna à a voluntata, pour à a preparazione d'apprussia cù u fioru è u torna à u fornu. Aghjustate a temperatura à 200 gradi è cogliu u pastellu per altri vinti minuti.