Artighjanali d'ochju

U tempu più fertili per a classi cù i zitelli hè creattività - u vaghjimu. Perchè a ghjustizia a natura, ci duna una gran varietà di materiali per i costi. Serà interessante è informattivu per i ziteddi à amparà chì, da un castaggiu ordinariu chjinata sottu i so pedi, pudete fà articuli incredibile di u vaghjime.

Cumu rimpruverà è a magazzini naturali?

Per travaglià cù i zitelli per creà un articuli di u vignetu incredibili, puderete pruvà nantu à a creatività. In liturali, tutti i rigali di a natura passanu à u cursu. Di frutta fresca è zucchitta, l'articuli ùn saranu micca almacenati durante un bellu tempu, mentri di i densi seranu a pudè esse acquistati in tuttu l'inguernu.

Tutta l'articuli di u ventu di ghjuventù di i tempi di ghjuventù è di l'articuli di vaghjime stampati di culurite di culore di culori di vaghjime sò spessu fatti. Per guardà questu materiale naturali per tuttu l'inguernu è cun entusiasmu per fà varii applicazioni, quandu a finestra hè sopra, ne necessite guardà a foglia beni.

I cullighjate di foglie per l'articuli di u vaghjimu si deve esse in u tempu secondu in mezu di u ghjornu. Hè megliu per piglià le làcenu chì ùn hè micca troppu seccu, è quelli chì sò vèndusi gialli o sò cumprati un tingu vermilighi. Sì avete ublu di i prugrammi "immatirali", anu da esse ghjustu annantu, è ùn saranu micca adattati per u travagliu.

Dopu avè colettu, i frunze si trovanu trà e pagine di un libru novu eddu è sottu sottu oppressione. Ma di siccaricci cù u ferru ùn valenu la pena - anu da esse fràfici è ghjunghjevanu literalmente in i so mani.

Acorns è castagni dopu a cugliera sò lavati è trasfatti cù un putori. Allora si secchiate in better and not spoiled. Rowan deve esse guardatu quant'è pussibile, quandu hà assicuratu nantu à l'arbre. Se cullite micca in moltu indurata, avete a siccà a casa in a cucina.

Idei di articuli di vaghjime per i zitelli

L'articuli di u vaghjime di u ghjuventù fattu di materiale naturali sò assai diversi. Idei per elli pò esse aghjustatu da a reta interna, o ancu megliu sviluppatu indipindente. Hè megliu megliu se u zitellu sìanu orgogliosi da u so pruduttu, cum'è ellu stessu hè stata cun l'appiccicatu è aduprà:

  1. Pudete fà un bugiardu attuali di castagni. Fortunatamente, in u vaghjimu si ponu truvà in ogni iarda o parcu. Comu materialu cunnette tradiziunale servinu cum'è toothpicks, è pè decorazione - plasticine.
  2. Una bona ama di casa in a caduta in a cucina hè chjucchjata di ogni sorte di verdura. S'ellu si torna avvoltante, pudete offerte à u zitellu per fà un cummerciu curioso da una zucca, cù leghje è frutti atleti nantu à pugnale è di i muscoli.
  3. Un maestru maiò sapiutu di l'età di l'età di l'educazione pò offre à fà una capanna d'abitazioni. Per fà questu, avete bisognu ancu un bonu cartuni è coghju.
  4. A zitella à gustu di a fabricazioni di un tè dispostu da castagni di bellucci è di plastica.
  5. Per qualcosa raghjone eviten l'articuli di i zitelli nantu à un tema di vaghjimu di cipudioni. Ma questu vegetale, chì libera phytoncides volatile, ùn pò micca solu esse stati battuti, ma ancu utile. Pujhe un cat tali nantu à a leve di mare vicinu à u lettu, pudete prutezzione di u zitellu da i friddi.
  6. Da l'asamina, o cum'è hè ancu chjamatu "blu", pudete custruisce un veru carru di corsa è ponu un pilotu in questu - cum'è in "Formula 1".
  7. Tutti i zitelli amate i pomi. Cusì perchè ùn fà micca fà?
  8. U mandolinu di u vaghjimu, una mascara masketta di foglie sarà ben piacevule.
  9. Arbureti, foglie, cones, poppies - da questu settellu simplice puderà bastà caratterificati per u teatru di pupi.
  10. Fighjate l'avventurini di e migliori di u walnut vi puderanu ancu i più chjucchi.
  11. Da u spruce spiegghiu ordinariu, esse un bìaddu cockerel.
  12. Plasticine, cones e agullosi - è avemu un bonica archettu.

U tempu di colori brillanti si vola veramente rapidamente, se ùn si poverà micca cù l'aiutu di l'articuli da i rigali di u vaghjimu. Stu prucessu cumuni pò purtà un piacè no solu à u zitellu, ma ancu permette à i genitori di scopra à a so zitiddina.