Una frogia di plastica

Se u vostru zitellu ghjè digià 1,5 anni, pudete cumenciu cun ellu cù plastica. À questa età, i zitelli sò prubabilmente capaci di maestru such actions simples cù questu materiale, cum'è:

Un zitellu di un annu è un annu d'annu, di sicuru, hè ancu improbabile di esse capace di fà moltu un oggettu concicatu da plasticine. Ma hà guardatu cun immensu piace u miraculu di vultà in i mani di a mamma o di u babbu u cundottu culori di furmazione in una fioritura, una casa o un animale pocu divertitu. À u tempu, u zitellu scegla per aiutà à creà "capisce" sculturale, è poi accumene "creà" ellu stessu.

Aghju pruvatu una struttura sicuriana di urighjina nantu à cumu fà moltu una Rana di plastica.

  1. Per principià, preparamu un habitat per a nostra futura Rana. Pusitondu una plastizzata blu nantu à una foglia di carta o cartuni inturnu o ovalo - serà una laguna. Allora aghjunghjemu una foglia di u licori d'acqua da una plastica verde: fate u ballu, scattene à un tettu fissu flat, fate "in una laguna", discipisce un munzeddu di "vini".
    Facemu una fiorita: rotolate 5 boli bianchi è un amarulu, pusendu vicinu à a forma di una fiore, attraparate è sull'infigurazione "petali", rifinisce u fiore cun un munzeddu è postu u nostru licoriu nantu à a foglia.
  2. Cumminciamu a sculpt a frog. Pi la capu, avemu bisognu di 3 pilche di plastisina verde: una più grande è duie petite. Questi nantu à i scatuli picculi stallanu un tìtulu biancu - sò i bianchi di l'ochji. Da a plastica negra femu a l'aluminii. In una bola grande, fate a bocciola è fate dui picculi indiziosi - l'arburiche. Agghioru l'ochji à a testa.
  3. Per u troncu è e so pezzi, aghjustemu un "pepino" verde è quattru salsicce: dui di a listessa lunghezza com'è "pepino", è dui, duppu duoppu.
  4. Raccolta u zitellu sarà direttamente nantu à a foglia di u lique d'acqua: settitù verticalmente nantu à ellu "pepino" - u troncu. Long salchicciuti si detechanu, cum'è mostranu in a foto, aghjunghje à u corpu à i lati - questu seranu i peri trascorsi. Stack facenu dui spezzati per ogni pedi - avete i vostri ditte.
    Saliti chjassi aghjunghjenu à u torsu quì nantu à i "ghjinochje", "palmi" restanu nantu à a carta, i dete sò stallate cum'è nantu à i peri traspremessi.
  5. Queddi risposte di a nostra banda in i spalle di a nostra plastica frogia.
  6. U nostru Frog da plasticine pò esse trasfurmati in una Frog Princesse, facènduli una corona "d'oru". Hè assai sèmplice: 5 rotuli "bianchi" oblongi di a plastilina gialla, cuntràniu cù un "fasciu" è mette à a testa di a ghignata.

Hè tuttu - un artighjanali da plasticine «A Princess-Frog» hè prestu!