Avà raghjugatu inturnuamente

Aghjunghjite u vostru testu - a sapenza necessaria per u zitellu ùn solu in l'scola, ma ancu in a vita di l'annunziu, perchè es una skill chì aiuta per fradicà i vostri pensi. In fatti, tantu spessu, ci sò e zitelli chì ùn ponu micca riabilmente ripetutu a notizia in un giardinu o un avvisu cun elli. Perchè, per esse preparatu pè a scola, hè impurtante per i paisani par sviluppà i sapè di u retruppu orali di un zitellu longu prima di quellu.

Cumu insignà à u zitellu cumu ricitariamente ricitari u testu?

  1. Prima, selezziunate un testu chì face cù l'età di u so figliolu. Ughjettini di età in età presillenti è junioru avianu avvicinatu da un conte di fata o una storia littiraria. E in casu chì u zitellu ùn sà quantu di leghje, serà megliu se ellu stessu.
  2. Divide a storia in parechje parte è analizà annantu cù u zitellu, sottu cunfirmata a trama principale, i caratteri è a sequenza di l'eventi. Allora dumande a nustrale nantu à u cuntenutu di u testu. Pruvate micca di privà u zitellu di a pussibilità di furmulà u so pensamentu, è se avete difficultà - dile.
  3. In u prucessu di discussione, fate un pianu di retelling - petite frasi chì caratterizà ogni chjaru di u testu chì avete sviluppatu.
  4. Fate à u zitellu, basatu annantu à u pianu, per compilar un brevariu briefu. Ùn ne vulete micca troppu di u zitellu, perchè sia troppu breve è monosilievu. Allora volta in a storia chì studia è analizà a risposta.
  5. Leghjite è discussione u testu per seconda volta. Dà indispensèvule di esempii di e descrizzioni chì caracterizanu ogni puntu di u vostru pianu. Diciri i zitelli definisce espressioni, metàfori, imaghjini - tuttu ciò chì vi aiutà à fà più detallatu suggerimenti. Avà, pudete dumandà à u zitellu per compilà un retore di u studiu di studiu in più di dettu, mentre chì l'aiutanu à formulà i so pensamentu beni.
  6. Per una cumprenda megliu è memorizazione, leghje è travaglià per u testu in terza volta. Focus on secondary activities, ma micca intrutu in questu, perchè u zitellu pò cunfondenu trà i dritti essenzjali è l'essenziali. Infine, rinfriscanu u cuntenutu di u testu in a testa di u zitellu, permettenu risponde à i dominii semprici: quale o quale, induve, perchè è per quessa.
  7. Avà hè pussibule di offre à u zitellu novu, ma digià in modu indipendenti, per compilar un brevariu briefu.