Oyster mushrooms - bona è mala

Pocu persone ùn ci piace i funghi fragrances, particulara caratteristicu maslata. Invece, i funghieri ùn sò micca solu diliziosi, ma ancu utile, cusì ci vole à collezzione di u so propiu è ancu vendita per l'inguernu. Scupriteu qualse i benefizièghjani è u preghiera per via dolce.

Benefiċċji di funghi

  1. Studi ricenti hanu permessu di detectar in queste funghju a capacità di ammazzà a bacteria causata di malatie. L'immunostimulanti è i composti antibiotici sò cuntinuti principarmenti in a casca chì copre u cap. Per quessa, pò ancu esse chì l'oilmenu aiutanu à a lotta contru i malatii infizziosi.
  2. Ci hè una evidenza chì a sustinenza resinosa, chì dà u capu di cuspiovule u culore grecolicu, aiuta à spremu l'acidu iriicu è a lotta di gout.
  3. In a cumpusizioni di queste funghji ci hè una sute speciale - lecitina. In u corpu umanu, stu cumpostu duverà parechje funziii à questu tempu: assicura un funziunamentu normale di u sistema nervatu è e caghjula di u fianu, è participeghja cù a prutezzione di a catturite di a carenza.

Oliu - assai nutrittiu, u so usu hè ancu cundutu da u cuntenutu di prutini chì, da a so cumpusizioni aminòcidu, sò assai vicinu à i proteini d'urìgine. Hè per quessa più di a mità di e prutezione acquistate da queste funghje sò assurte da u corpu. Allora e persone chì, per diverse razze, si limità di manghjà i carni, hè necessariu di includiri a mantra in a so dieta.

Per quellu chì lotta cun esse pisci, hè impurtante sapire chì assai calori sò in l'avena. Quessi manghjusi sò dietetichi, perchè un centu gramma cuntenenu circa 17 - 19 calori. Pè ricuarà da oliu hè improbabile di travaglià. Eppuru chì i calori stessi cuntenenu una quantità minima di calori, pranzu cù elli pudete avè un valore energeticu assai altru, perchè assai prefessu di fritto di funghi in l'oliu o stagione cù a crema agria.

Oyster mushrooms - bona è mala

Hè impurtante prestu attirà à i lochi induve si cullittianu seti. U caprettu sponge so bien assume l'elementi radiuattivi è sustanzi tossichi. Cusì, cullini ogghiu in a zona ecunòdicamente limpa - da e strade di e strade.

I mushrooms aromatichi, ancu nantu à a refrigera, pò digià deterioramentu. Cusì, pruvate à manghjà immediatamenti dopu a preparazione. Ma prima di cumincià a cura, avete bisognu di mantene funghi in l'acqua per sguassà e toxine da elli.

Ci hè un oliu di petrolero anu una altra funzione - cuntenenu chitin - un polisaccharidu complechatu, chì u sistema digestivu umanu digestione cù difficultie. À questu sensu, manghjendu i funghi ùn hè micca cunsigliatu per i persone cun discorsi di u viaghju gastrointestinali.