Torta "Terzellu Rossu"

U tatuu "Tercifalzo Rojo" justifica u so nome originale. Una maravigghia combinazione di biscottu russu cù una crema blanca sorprendenu tutti cun un cuntrastu in u cuntestu è u gustu frescu è gustu frescu di i pastichi di "tercioplu" hè surprisante cun una nota di chocolate, chì hè assai cuncetazione successiva cù culori brillanti. Se ùn avete micca pruvatu a torta di "Terzellu Rossu" o vulemu ripiglià a basa di l'incridibile, ricumandemu à preparà a so ricetta originale. Hè in questa prova chì a mancanza guadagnò u so popularità.

A ricetta originale classica per u pastore di velvete tettu in casa

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Prima di tuttu, preparamu a pasta pè "velluto" biscuit. Cerchemuleghja tutti i cumpunenti di secondu è i connectate in un containeru separatu. In u risultatu, aghjustemu una mezcheta chì cuntene farina, sosa, polluante, cacao in pugnu è u sali.

In un ingrossu largu è grande, avemu uniu u zuccheru è l'oliu vegetale è mischjanu bè. In u passu prossimu, aghjunghje ose, mantra, extractu di vellula à u mischju di mantelle è punch la massa cun cura cù un mezcladoru. À a fine di u prucessu azzurra, intruduce u cafè, l'acitu è ​​u culori di u culore di u rosu. A so quantità hè determinata accaduta da a saturazione di u culore chjapputu di u pastellu finitu, ma piglià in contu chì in l'uriginali i pasticci sò un culore assai brillanti.

In seguitu, u mezcladoru ùn sarà micca più necessariu. In a basa di u liquidu resultanti, aghjustemu e ingredienti secchi in trè dosi è cunglinda cù spatula finu à ottene a uniformità massima, ma micca scuru. In questu casu, a menu avemu interferiscenu cù a massa, u più bellu e umidità sarà senza impregnation.

Per cocciu di pasticceria avemu bisognu di dui o trè cuntinenti di u stessu diàmitru. Se e forme sò chjucchi è ci sò dui, è megliu da mette u foglie foglie à i lati per prevene u bash in a cocciuta, chì alcuni a massa hè maiò grande in volumu.

E furmazione cù a pasta sò deve pusatu solu in un fornu calatu. U regnu di temperatura necessaria per i pasticceria di velvete hè 165 ° è u tempu ripiglià circa 25 à quaranta minuti, secondu u diametru di i vostri foglie è u so numeru, ma hè megliu per esse sicurità di a prigiunità cù u spalle di lignu.

Cunsiglii corsi sò permessi di cool, è intantu stamos preparà una crema à u pasticcellu "Vermellu Rossu". Per fà questu, combina u mantellu moltu cù u furmellu di u Filadelfia è l'extracte di vainilla è perchè u mezcladoru finu à ch'ella hè uniforme è fluffy. In u prucessu di fucili un pochu di pulveru di zuccherinu, u quantità chì si pò esse agitu à u vostru piacimentu.

Avà infurmatu in modu di cullettivu è diprezzà u tarteddu di velvete tettu. A maiò spessu si sviluppau e pasticci secchi "Hill". Sì ancu questu questu, avemu chjudecimu i prossimi salimenti è torna in migghiori. Cumpressà u corgi cù a crema preparata, avemu copre u pastore nantu à a superficia entera è l'asperu cù migghiole. Pudete ancu spremà cù diverse specje di a crema cù una zucchina culinaria.

A ricetta classica per u pastellu "Terusstu Rossu" pò esse mudificatu è una tavola preparata senza un tinte cun zucchero di beet. Per fà quessa, rinfriscà a quantità di liquidu à avè u cafè à cinquanta millilitru, facenu più forte è riducendu a quantità di mantignana. U liquidu faltu hè ricustituatu cù centu millilitru di zucchero di fette, eccezziunate per a so preparazione una verdura cù u coloru luminoso massimu.