Petrozavodsk, Karelia

In u nordu di l'anziani Russia hè situatu a Republica di Karelia, ricca in risorse naturali è famosa per i so stile magnifica. Hè nantu à u so territoriu chì u storicu u famosu Ladoga spiega. À a sponda di a so badia Petrozavodsk Bay hè a capitali di Karelia - Petrozavodsk.

Più brevi di a storia di Petrozavodsk, Karelia

In u nome di a cità più grande di a repubblica, u nome di u primu imperatore di a Russia, Petru I., hè statu posta per uccasione: era in u so ordine in u 1703 chì a custruzzione di una pianta d'armi cumincià à a spiaggia di u Lavu Ladoga. Pocu, versu u centru industriale iniziàticu accumpagnonu abitazioni di i campagnari. Inoltre, speciale per u sobri era custruitu un palazzu, una chiesa, spizzò u giardinu. U stabilimentu era chjamatu Petrovskaya Sloboda. In u 1777, u stabilimentu per ordine di Caterina II addivintau cità di distrittu è fù rinuminata Petrozavodsk com a parte di a pruvenzione Olonets, da u 1802 - u centru amministrativu di a pruvenzione Olonets.

Chì ghjè, a cità principali di a Repubblica di Karelia - Petrozavodsk?

A capitale muderna di Karelia cumporta una zona di 74 chilomitri caduti. km, ricorda da a forma di ferra. Sfurtunatamente, a cità ùn pò micca esse chjamata densamente populosa: secondu u 2014, ci sò più di 272 mila persone chì vanu allora - questu hè u 70 u locu da a populazione di a Federazione Russa. Petrozavodsk hè multinaziunale, in u so territoriu in addition a Russi, i pòpuli indigene di a Republica di Veps è di Kareliani, in modu di tarri, finlandesi, gypsies, ucraini, i Ghjudei è altri. U ramu principali di a cità hè a industria, in particulare l'industria pesante (trasfurmazioni in pietra, travagliu di metallo, màsserimentu, pruduzione energetica), lumi è alimentariu.

In più, Petrozavodsk hè un grande centru di trasportu, scientificu è culturale di Russia.

Sights of Petrozavodsk

Intinzione à passà un passaghju passaghju per a capitale di Karelia, prima di tutti, ponite i vostri pedi à a cartulare di a cità - terra di Onega, decorata in u classicu per u XIX seculu. In a so prima linea, ci sò scultevi maravigghiati prisentati à a cità per i cità sughjetti: "Fishermen", "Desire Tree", "Purse of Fortune", "Tubingen Panorama". Micca distanti da u terraplante vicinu à a chiazza è a stazione rivere, u munumentu di bronzu in u fundatori di Petrozavodsk - Petru u Gran - si stà cun orgogliu.

Se preferite inspeccionà i monumenti architettoniali, visitate a Catedrale majestuosa d'Alexander Nevsky, custruita in u 20-30 di u XIX seculu in u classicu. U cimiteru di Zaretsky si trova a cattidrali di l'Exaltation di Crèsta, chì era custruitu in a seconda mità di u XIX seculu in u situ di una capanna di lignu maladatta. Vede u tipicu per i edifici di u seculu XVIII pò esse in Lenin Square.

Ci hè parechje musei in a cità. U Museo Nazionale di Karelia, più grande di Petrozavodsk, offerta à visità l'exposizione chì cunniscienu i visitori cù a natura, storia è archeologia di a regione. Per amparà più nantu à i modi tradiziunali di l'arti di i pirsi indigini di a regione, a Russia è l'esteru, visitate u Museu di Fine Arts. Serà interessante per un visitore di ogni età in u museu Marìttimu, induve sottu u celu apertu à un pianu bastimi stallate sò stati muruti, custruiutu cumu i scritti di u Rusich Medievale. Per quelli turisti chì participanu à e excursioni in Karelia in u so propiu, Petrozavodsk offre una grande opportunità per vede l'exhibiti di u museu Kizhi-priservate cù i so ochji. In l'isula di u stessu nomu in u Lagu Onega, sti turrenu di stagione imaginativa grandi, un campanile è una capela, tipica di l'architettura di Russia XVII-XVIII sèculi.

In a cità puderete vene à una di i festivals annuali. À l'estiu, in u quartieru storicu, a festa di a "Illusion of the Old City" hè urganizata: i residenti di i strati di u XIX seculu camminate trà e carru antichi chì mostreni sceni tipici di Petrozavodsk à quellu tempu. In u invernu, u festival "Hyperborea" detti una cumpetizione di figuri da u ghjacciu è a neve.