Gomel - attraversu

Questa cità hè intaglio di sorpresa, entretendu exhibimenti è posti memorii. I posti di Gomel anu u so propiu caratticci unicu è si deve impressioni speziale.

Museu di gloria militare in Gomel

Questu hè un attrattu relativamente novu di a cità. U museu hè stata aperta in u 2004, prima di u 60 anniversariu di a liberazione di Bielorussia da l'invasori nazi. Un centru di museu era apertu in un annu.

In u museu di a gloria militare in Gomel, l'esposizione stabile hè dedicatu à l'avvenimenti chì succòrnenu duranti a storia militare di a regione. Pudete vede l'exhibiti di l'antichità finu à i nostri tempi. Ci hè ancu un spaziu aperta induve l'usi militare si trova è aghju una galeria di spartazione attiva.

Gomel - Palacio di Rumyantsevs è Paskevichs

U palazzu è u parcu parcari appartenenu a più antica sights of the city è l'orgogliu di tutta Bielorussia . A storia di u Gomel Park Rumyantsev è Paskevich hè stata cunnessata cù e persone più impurtante di u Imperu Ruscu. Ingiustamenti Gomel hè statu donu à Colonel Rumyantsev da Catherine II. Ci era cuncepimentu per fà un beddu palazzu. Dopu fù cumpratu da u cumandante Paskevich è si dicidi di cuntinuà a custruzione. L'aparenza hà cambiatu a pocura, e funzioni di u moddu mudernu in u museu di u tempu.

Avà hè un pianu chjucu cù dui pavimenti, chì hè stallatu nantu à un pedistallu. A casa hè fatta in tradizione di u classicismu primu, u so primu pianu oghje hè a ricustruzzione di i principesi principeschi di u passatu.

Cattedrale di Petru è Paul in Gomel

Ciò chì devi vale à vede in Gomel hè a catedrale in onore di l'apòstuli. Hè stata custruita nantu à a dumanda di l'Inconnu Count Rumyantsev, chì ùn era sipatu di a tradizione ortodoxa.

U postu per a custruzzione fù sceltu cù u successu - i più bancari più belli d'u Sozh. A custruzzioni durò durante deci anni, è da cinque più era necessariu per a pittura è decorazione. L'architettura di l'edificiu unisci un pachicu classicu è u volumu domu, chì in u so tempu era particularmente populari.

A storia di questa cattidralla hè abbastanza ricca. Frà tutti i attraziu di Gomel era questu edifiziu chì hà avutu u più: in u so tempu a catedrale era chjusura, dopu ci era un museu storicu, un planetariu è ancu un dipartimentu d'ateimu. In u 1989, u tempiu era torna torna in a Chjesa Ortodoxa è oghje hà maghjina a relichji sante di Nicolau u Mercatuur.

Museu di a Storia di a cità di Gomel

U museu hè stata aperta in u 2009, per questu l'edificiu di una casale di a cità chì in u nome di a cità "a Caccia casa chjuca" hè sceltu. Prima, u conte Rumyantsev hà campatu quì, allura u bastimentu hè stata trasfirmata à parechji istituzioni stati.

Oghje, ci sò esibidii permanenti, ma ci sò ancu exhibimenti periculi. I visitori sò prisentati cù parechji muniti, documenti è fotografia. I prisenti sò stati recullati da l'epica di a Commonwealth-Pulacca, u Principatu di l'imperi Lituanu è Rusu.

Museu di Storia Locale in Gomel

Tra tutti i musei di a cità di Gomel, l'edificu di questu hè oghje u megliu. Dopu i travaglii di resuranza, u palazzu hà acquistatu un novu immagini, cumminendu interiors di palori luxurii è e cumerci storichi.

Per queste valori di u museu di u palazzu famusu di Rumyantsevs è Paskevichs sò stati. I visitori pudemu vedere l'exposizioni di u hall, l'ufficiu, è a biblioteca di Rumyantsev. Inoltre trà e cattivi sò parechje uggetti, pittura è sculture pertendu di a famiglia. Ci sò ricerche di libri in manuscritti, archeulogichi, diversi icons è muniti, assai documenti da a storia di a cità.

Fontane di Gomel

Ciò chì deve esse vistu in Gomel da e fontane, cusì hè un complexu culuritu vicinu à u circinu. À a sera, ùn solu ùn ghjoca cù i ghjetti d'acqua, ma ancu radicali cù tutti i culori di l'arcittu.

A funtana à u lavu Lebyazhye cadutu in amuri cù l'abitanti è l'invitati di a cità. À l'estate estensivu, u locu predilettu di i pupulazioni cunverta una grande fontaine in forma di una bola vicinu à a biblioteca. Ci sò assai fonti più belli è rumi in questa cità, degnu di a vostra attenzioni.