Uffizi, Galleria

U Uffizi Gallery hè una veru scata di Firenzi. Questu hè u museu più visitattu in Italia , chì attraia à decumenti di millaie di turisti di tutta l'annu annu.

Un pocu di storia

A custruzzioni di u palazzu Uffizi in Florence hè stata iniziata da u duca Cosimo de 'Medici à a fine di u XVI secolo incù l'aiutu di misurà l'archivi è l'uffizii di i capi in questu, postu chì ci era micca solu piazze in l'edifizii amministrativi. Inesessuali, era implicatu chì parechji camarii in l'edifiziu seranu riservati per a salvezza di l'uggetti d'arti, postu chì u duca stessu è parechje membri di a so famiglia eranu cullaburati appassiunati è eranu bè versatu in rarità. L'esercigeu fù sceltu per u famusu architettu è l'architettu Giorgio Vasari.

U bastimentu hè statu creatu in forma d'una ferraghju cù un corridore d'aireliatu unicu à traversu u Riu Arno. I so decoru hè assai ristretta è stretta, diretta direttamente à u propiu uriginale di u palazzu ("Uffizi" di u traduttu Italianu cum'è "ufficio"). A custruzzioni hè stata fatta in u 1581, à u stessu tempu, secondu a decisione d'un altru rapprisentativu di a famiglia Medici - Francesco I, archivi è pulitici vìnniru sbulicati da l'edifiziu, è i palazzi è a classe anu convertitu per esibiti. Eranu trasportatu l'esse vale più preziosa di una cullizzioni privata di u genus, in particulare stati. Cusì hà principiatu a storia di a Galería Uffizi in Florence comu museu.

Per un bellu tempu, l'esemplari unichi solu sò dispunibuli pè i rapprisintanti di a nubiltà, è solu in u 1765 u museu abriu i so porte à i persone ordinariu, è l'ultimu ripresentativu di i Medici hà datu a galerie di pruprietà di i persone Florentine. Semu devi esse attuali chì, mentri u museu era in u so pussessu privatu, a cullizzioni hè stata rimbursatu è sviluppata.

A data, a galeria hè unu di i più visitati in u mondu è micca in vain, cum'è queste 45 chambres, in quale esporà antichi esemplari: còdi è originali di sculture, articuli interni è domèstichi è, sicuru, opere grafiche è pittura. A maiò parte di e mostra parechje dedicate à u Rinascimentu, è parechji sò specificamente dedicate à i travagli di i più maestri di u tempu: Caravaggio, da Vinci, Botticelli, Giotto, Titian.

Ritratti di a Galeria Uffizi

Trà i numerosi capulavori di maestri ricunnisciuti di u Rinascimentu è altri ghjorni significati in l'arti, hè difficiulmente chjappà qualcosa più impurtante. Ma ci sò cambiamenti chì sò longu statu ricunnisciutu com'è "carte mercatu" di u museu. Fate chjamate "Primavera" è "U Nacidu di Venere" da Botticelli, "U trìpticu di Portinari" da Van der Hus, "Bagovetsky" da Da Vinci, "Venus of Urbino" da Titian.

In a galleria hè ancu una cullizzioni unica di ritratti di famosi famosi di a scienza è l'arti chì ùn anu micca analogi in u mondu. Hè stata stabilita in u seculu XVII è, frà altri cose, cuntene a ricerca più ricca di l'autore ritratti di grande artisti.

Cumu a l'Uffizi Gallery?

A quistione "Induva hè a Galería Uffizi". Tutti i residenti di a Tuscana pò risponde, è i visitadori di a cità puderanu ricanuscià l'edificu di u museu no solamente da facciata è struttura eccezziunali, ma dinò per i grandi fili chì sò custruiti in e so porte di quelli chì vulevanu visità exhibiti unichi. I Tickets à l'Uffizi si pò fà cumprà à u situ, aspittendu u vostru turnu à u verificatu, o pudete richà in anticipu - in ligna o telefunale, sì vo site bonu in talianu o in inglese. U prezzu di a riservazione hè 4 eurò, u prezzu di u bigliettu hè di 6,5 eurò. Ci hè ancu a pussibilità di scontri è libri d'accessu per i zitelli à i 18 anni, i persone di 65, i studienti di i facultati specialità è l'univirsità (arti, arti, architettura).

Apertura di u Uffizi Gallery

U museu hè apertu per visita ogni ghjornu à u 8-15 à u 18-50. Certu: u luni, u 1 di maghju, u 25 di dicembre è u 1 di ghjennaghju.