Moda - Autunno 2016

A persecuzione di i tendenzi criscenti ùn hè micca una guaranzia d'un stile impeccable è un attrattu attraente, ma ogni zitella deve visticà e novità di a industria di a moda. A moda di a squadra per l'oghje di uccidintali 2016-2017 pè e donne hà preparatu assai suggerimenti, perchè da uniprezii tendenzi attenti pò aghjunghje quelli chì aiutanu à enfatizà l' individualità .

Trends in u tempu di vaghjimu

A moda di a donna, parte di a cullizzioni di u 2016-2017 stagione di u tempu di l'invintatore chì u tendenzi di l'annu passatu ùn vole micca di rinunzià posizzioni. Prima di tuttu, si tratta u stilu di i anni sittanta è sebientia. Ligeri di colori brillanti, veluxu è suede, turtlenecks e tuta, tessuti di fur è stampi geomitrici truvaru un postu in quasi tutti e cullezzione novi. L'estilu di l'hippy, propiu in i sittine sittintri, hè stata interpretata in cunfurmità cù e prublemi di u presente, perchè i diseggiani pudiani sclusione armoniosu cumprà a simplicità tradiziunali cù l'eleganza, a feminità è u cunfinimentu. U più riescita in questa era Burberry Prorsum, Karen Walker, Chloe, Prada, Dolce & Gabbana, Valentino è Roberto Cavalli. E da l'era di l'urighjini rivoluzionarii, i manichi lupi sò presaggiu, chì ora pò esse micca solu una parte di e cuddari è suéter, ma ancu cù l'outerwear. Per esempiu, un mantellu cun maghju largu, chì offre una moda per a 2016-2017 in istaghjone d'otoci è invernu, ùn solu ùn hà indicatu cuscenza in i tendini, ma ancu cù fogli in vista.

Parrannu di i materiali più pertinenti, hè impossibile micca di esse chjama è di velvete. Impregnati cù l'atmosfera di i seventies, sò largamente usati per i so vistimenti, fistini, capelli, capelli e scarpi. I colors di più di moda di suede è terciutu seranu tonalità di blu, beige è viole. Sti belli è piacevuli à u toccu tocca sò ideali per l'embodiment of images in l'stili vitturiana è eduardiera, chì in a nova staghjone seranu à u principiu. Staghjone di moda è autunno 2016-2017 - sò brusgi è vistiti cù un colpu altu, una bundanza di lazzi, un enfasi in a cintura è una durata media moderada.

Ùn hè menu impurtante hè u pelle, chì ùn hà micca bisognu à esse naturali. Di sicuru, hè assai usatu per a decorazione, ma in a forma di un bufoi à longa eleganti, a furale hè assai megliu. L'accessorii di l'accessori chì ponu accuncià à vèstinu, firmannannenu à un cinturione o cuminciannu à i spalle.

Oversize in larga stesura di vende i corazioni di e donne. In u locu di i làrici gracciose sò in forma di voluminoso spalle hyperbole, pantaloni largu è faldes, vestiti baggy. Per i zitelli, a moda per u vaghjimu di u 2016 hè un opportunu bisognu di sguassà a fragilità è a tendernessità. À u listessu tempu, u vestitu ùn puderà restriisce i muvimenti, sparte un disgrazia è e persone di u largu di pantaloni hè faciule d'occupa più.

A regula chì i vestiti belli è simuletichi, curretti è armonii ùn anu micca travagliatu in a staghjunada. I disegnaturi immubiliarisi perfetta l'arti di culore asimmetricu, curti è codini. Avicole spettaculativu spettaculativu in u stilu di glamour gistinu, in quale l'esperimenti cù l'asimetria è u culore negru sò manifestamenti chjaramente.

E eleganti dittuli

Se parlemu di a decoru più frescu, in a tempesta d'oghje è invernu, a primacità hè tenuta da u fringe. Scordu è a robba, i sacchetti, è i scarpi. Strada fresca è fresca in suede, cuoio è altri materini densi. Per fà a so vita di ghjornu dispunibuli più brillanti offerte è cù l'aiutu di i pizzi decoratori di brusgi, faldidi è ghjiccioli. Inoltre, a moda di a 2016-2017 di l'autunno-invernu sò chjappi e capelli brillanti, scarpi è sacchetti chì diluiranu a rutina grisa.