Fur coat "Elena Furs"

A cumpagnia russa "Elena Furs" (Elena Furs) hè cunnisciuta oghje in parechji paesi di u mondu per a qualità è u so designu eleganti di prudutti di fur naturali. Duoppu vinti anni fà una fabbricultura furia hè stata fundata in Pyatigorsk, chì annantu à l'annu s'hè cunversatu in una cumprenda multifunziale di produzione multifunctionale è ultramodernu chì l'intrattenenti qualificatu assai in modu di prucessu di furosa, di costura è di vende fur products. Forsi, ùn averia micca esaggezziunatu per dì chì era i capelli di pelle "Elena Furs" chì diventonu a merchenzante chì sò cunsiderate chì a cartulare di l'impresa di l'impresa. Grazie a l'intruduzioni di e megliu tecnulugia di u mondu, l'usu di l'equipaggiu moduneru, è dinò a cooperazione cù i disinazioni di u principale di fur in Italia, a cumpagnia sarà u capu di a furmazione di furia russa. I salotti di l'imprese sò apartu in molti cità di u paese, è in l'avvena a Cumpagnia "Elena Furs" pruprietà per aprezzà diversi rami di a produzzione di fur products in San Pietroburgo è Moscu.


Fur naturali di lusso

Qualchi colture di fur coat "Elena Furs" in a so pruduzzioni l'incontra u tonu per a industria furia in Russia. Per i prudutti di costura, i cuncettori di a cumpagnia utilizate a bestia di fur compru in l'articuli di fur in u mondu. E famusi pelli di pelle da u sable "Furiani Elena" sò fatti di pelli acquistate durante a subestazione di San Pietroburgo "Soyuzpushnina", chì in Russia hè l'unicu. Ùn hè micca sicretu chì sta pezza tene à a spezie più preziosa. U prezzu di una palla varieghja trà 800-2000 dolares. Hè per quessa chì assai casamenti di moda sable fur hè stata sola solu cum'è accuratori decorattivi. In vista di a photo di i capelli di pelle di luxurii "Elena Furs" da u sable, ùn hè micca difficiu fà imagine chì questa compagnia hè u più grande productore di elli. Prodotti da sorpresa, bella, toky, furna cala da u lume gialla à praticamenti u biancu pò esse dati da e donne respetable chì vulete enfatizà u so status.

No less popular mink coat "Elena Furs" pò esse di vischio americane, europeu, scandinavi, finlandese, nordamerican. A cumpagnia l'acquistenu stu tippu di furbu à l'auction of American Legend Cooperative, Saga Furs, Pulizia Americane di u Liviu Nordicu è Oslo Fur Auctions. U valore di u vestitore viscose ùn hè solu in u luxuu unicu brillo di furtezza naturali suave. Per via di e cutturinu di u calore chì sia dispunibule è di boni pratiche, i prudutti di e prudutti serve per u 10-15 stagioni, senza perde u glossu originale. Inoltre, a paleta di culore di viscosa, chì includenu tutti i sfumaturi di beige, castagnu, marroni, russu, è ancu biancu biancu è elegante, permette di scelta un capo di pilura per ogni gustu. A varietà di stili è varianti di cut cut too pleases.

In i cullezzione di Elena Furs sò ancu articuli di fur of lince, fox, raccoon, astrakhan, karakulchi, marten, rabbit muskrat e altre tipi di fur. Questa una larga varietà permette di scelta un pruduttu in qualchì gamma di prezzu. Per esempiu, un capeddu di furto di vischio o lynx costanu un media di 250 mila rubles, mentri l'abate di fur "Elena Furs" da u castore custituiscenu 5-6 veramente più prezzu. Ci hè ancu copii di lussu in a cullizzioni, u costu di quale righjunghje à 2 000 000 risultati. In modu, muton di mantellu di "Furie Elena" sò cunziddi u più modestezza in cura. Se ci aghjustemu à questu questi persunalizatori, u costu demucraticu è a capacità di colore naturali in u corru di zucca naturale, in seguitu e pussibbilitati per creà una moda invernu image ùn micca limitati!