Rotulu cù u latinu cunclusu

Tradiziunale per u nostru paese, u latti cunzistenti hè l'ingredientu invariabili di i più platti dolci. In questu articulu avemu aduprà voi cun i ricetti di rotuli cun u latinu cunghjuntu, perfettamenti adattatu per a tommere di tè di tè è per una table festiva.

Ricetta di castagna cù u lettu condensatu

Ingredients:

Per biscuit:

Per a crema:

Per imprenu:

Preparazione

Per appruntà e so pasticceria , a prima cosa di fà hè di sbattà l'ova cù u zuccheru finu à l'altri capelli bianchi. Siftemu a farina è aghjunghje à l'ovu. A pasta finita hè spargugliatu ind'un bagnu di furna è colpi in un furna pre-caliade per 180 minuti per 20 minuti. Pienza caldi curvatu in un rotulu finu à chì hè sempre caldo. Avemu biscuit cool in questa position.

Per a crema, frusta la crema finu à u grassu, finu à chì a massa cumencia à ghjuvà, introdiscerà gradualmenti in u lettu condensatu.

U suvore hè imbrunatu è imbottitatu cu anca, anu imbuccatu di crema è rivenutu. U rollo di casgiu cù u latinu cunzistenti hè decoratu cù u zucchero o di u zùccheru in pezziu è sirvutu à a table.

Cumu hè un zuccaru di banana cun u latte cunghjuntu?

I fanali di i bananas ponu aghjunghje fruttu cum'è un impegnu di un rotulu cù u latinu cunclusu. Stu pezzu ùn hà micca solu tastallu bonu, ma ancu parechje geniale nantu à u cut.

Ingredients:

Per biscuit:

Per rimpiazzamentu:

Preparazione

Accuminciamu a coccia cu biscuit: ci cernigliavvi a farina cun sosi in un tettu prufonditu, quì ci mandonu l'ovu è u latinu cunclusu. Emu distribuzione a pane finita nantu à una vaca furmata è di cocerà à 180 ° finu à ch'ella hè prontu.

Càlunu u pasticcellu cun una crema è mette a banana in u centru. Scappu u rotulu cù una spugna molla.

Biscottu Chocolate cù u latti cunzistenti

U biscuit di castagneto viaghja bellu luce in una tavola festiva. Pruvate a ricetta per l'annu o Natale è guarantisci - tutte e vostre invitati si sorprenderà ghjustu da i vostri sapori gastrunomi.

Ingredients:

Preparazione

A chjucche oscura di qualità hè spizzatu in pezzi è funnuta in un bagnu di acqua, trà sempre. Staggiate i biancu di i vitreghji è u battiu u primu à u statu di picculi sali. In quantu à l'anziani, devenu esse battutu cù u zuccaru in un contenedoru solu per chì a massa si crede.

Avà hè u tempu di cumbattà tutti l'ingredienti: cuminciate cù u cicatrisu è u lami, agisce rapidamente, altrimente i ova rifinate, andate à i beccu. L'ultimi, si mette in a mistura literale nantu à una culloca, pruvatu à guardà tuttu l'aria surtita dopu avellu firmatu. L'ultimi in a mezcla hè u cacao in pezu, deve esse patevule è introduttu in a massa, di novu, per ùn disturbà l'"airiness" di a massa. Distribuisce a pasta in a forma per foglie è coccia à 180 ° C à 20-25 minuti.

Cream toghlà sfuciò cù l'aghjunzione di u latinu cunghjocu cum'è edifore.

Quandu u pane hè prestu, graisse cù crema, stendu à i vilidi di 2 cm di spazi libbiratu, cum'è quandu, quandu si sdegnu a crema, sferisce un pochulu sali. Per fà u rollu più faciule per pudè roll, fate u pastellu nantu à una bagnu facia. U pane finitu pò esse stati pezziati di zuccaru è sirvutu à a table.