Ch'ella hè pussibule di fà o fà MRT in u gravidenza?

Esaminazione di u corpu per u scopu di pruvà a capacità di travagliu di tutti i organi è sistemi internu, è ancu per identificà parechje malatie, pò esse dumandata da una donna à qualsiasi parte di a so vita. U piriuu di aspittà un picculu, durante quale certe manipulatori medichi pò dannu un fugliu nascuto, ùn hè alcuna esurtazione.

In questu articulu, avemu dettu chì si pò fà MRI durante a gravidanza, o d'utilizà stu modu di diagnosticu, mentre chì aspetta una nova vita, hè megliu reffuse.

Hè pussibule di fà MRI à donne embarassada?

Duranti a MRI, un campu magneticu forte impregnava u corpu di una donna incinta, ùn hè micca surprisante chì assai mariti futuri sò teme di stu modu di ricerca. In fatti, ùn hà micca guasi micca effetti nant'à u futuru babbu, chì ghjè per quessa chì teme ùn sò micca fundati.

Inoltre, in certi casipiuti durante a gravidanza, a RM ise faciale pò esse realizatu, in quale hè studiatu in detail u sviluppu di u zitellu in u corpu di a mamma. Certu, stu studiu hè solu usatu quandu sò stati indicazione seria è micca prima di u principiu di u sicondu trimesteru di gravidenza, perchè prima di quellu tempu ùn avè micca sensu.

Intantu, a riunione di magnetica di resonance pò ancu esse contraindicata à una mamma futura, in particulare se u so pisu supira 200 kg, è ancu se ci sò pacemakers, radichi o endoprostesi di metalli in u corpu di a donna. Inoltre, a contraindicazione relative hè claustrofobia, e manifestazioni di quali sò spessu amplifichi in u pezzu di u zitellu. In tutti questi casi, hè sottumessu à u duttore di decisione se puderà fà a MRI à e donne embarassada o micca, studià travaglià a storia di a futura mamma è pesce tutti i vantamenti è cunfrunti.