Sweater-scarf

Rucumpulà cù a capacità di trasfurmaru in l'altri prudutti di vestibulariu hè diventatu oghji una scelta propria di moda attiva è energetica. Una solu suluzione in l'arsenale sparghjia in modu sguassatu spaziu in u gabinariu, permette di esse diventate ogni ghjornu, senza micca spent much time and money in shopping, è dinò l'oppurtunità di dimustrà a so unicity è l'uriginale cù l'aiutu di un mudellu inusual. Quandu solu i transformatori ùn sò micca rapprisentati in u mercatu mudernu, ma in vigore di a stagione di ghiaccio, u ghjuvellu hè più divinutu.

Ssu ghjustu

Un bufanu hè un pruduttu tridimensionale fattu di filatu cale, chì hè un tatu largu è longu. L'estremità di stu vestitori sò cusitu, formenu una manica. Cusì, aduprà di sti robba, u locu principalu di fasciamentu hè pussibile. Pudete diverteve una ghjuvelletta in diversi modi:

Sposta da u metu sbuffulatu, pò aghjustà l'imaghjinate in modu diversu:

Oghje, i labillizeri offeranu un bufanu di ghjuvellu è un filu finitu cù una liscia tonica. Sceglite a prima opzione, pudete furnisce a vostra cipolla cun un ghjudicule oversize originale o un rattore massivu è massivu. A funzione principale di tali prudutti sò l'absenza di un patronu o patronu. Tali transformatori sò sempre una culore uniforme, chì in ogni strada biulogica stilosa è bella. Sicondu i designatori, qualsiasi patula o stampata pò esse suluzione o distorsioni in un modu o altre calzini. È per prevene cusì, una superficia liscia puntata hè cunsiderata una solu verità è stylish.