Quali blusori sò in moda per u 2014?

Cù l'iniziu di sta staghjoni cálima, ogni donna prova di cambià, cusì aghjurnà micca solu l'ella stessu, ma ancu alcanza u so vestitariu. Blùmisi, cum'è a nunda di più, ponu enfasi di a feminità, l'eleganza è a fine di una donna, per quali occupanu un locu spéciale in u vestitori di a donna.

Stili di moda è culori

In u novu 2014 à l'altizza di pupulazione di i sposi di moda di e donne cù i borsiglii di ricci, a presenza di draperi nantu à u parò è cù un collar stand, in certi casi, u collu pò esse u cuntrastu.

Blumenni di una siluiglianza rectangulare cun una linia di spalle, ponu esse cumminati cù qualsiasi ropa, ghjustizia è una faldella, pantaloni o shorts. I braccialischi ponu una figura di l'eleganza è di frescura. Per esempiu, esse mudelli di brusze sò si trovani trà i cullezzione di Alberta Ferretti, M.Patmos è Diane von Furstenberg.

Comu chjaru annunziatu, in u 2014, bluschi cù un stand di collar cuntrastante seranu in moda. Sò assai populari per parechje staciuni in una fila, in più di questi bruschi sò assai impressiuni. Per esempiu, una brusa bianca assai eleganti cù un colu biancu da a racolta Faugusto Piglisi si vede assai eleganti.

Ma i capeddi cù un prestruttore, decoratu cù elementi diffirenti, vedanu particularmente attraente, perchè hè creatu un state di l'umore festiva. I Casali di moda usanu distrosi decorazioni, cum'è flounces, drapes, appliqués, stinches, sequins è ancu ponti decorattivi. Hè assai specimens beni prisentati da i disinfettori di i caseri di moda Diesel Black Gold, Rochas, Nina Ricci, Holmes & Yang.

In più di i blusori più modi in u 2014 eranu mudelli cù una manna di "linterna" è maglie flussu apertu. In una data, nunda ùn pò creà un clima di più romantica di una blusa cù such manichi. Per esempiu, una blusa bianca da l'attrazzu di uce Oscar de la Renta in cunglinda cù a fasgianu vi pare assai gentile è romanticu.

In quantu à l'usu di i tessili, i diseggiani in questu annu preferitu lace, chiffon, texturizzioni perforati, cunti è silk.