Shoes - Moda Autunno 2014

In u vaghjimu di u 2014, hè improbabile d'avà passà in un pass'è avè u cumprà u scarpi di moda o stivali da l'ultime recensioni di couturiers famosi. Apparevule, i disinazioni stabiliscenu un scopu, da ogni modu, per suspirà u publicu cù i so soluzioni creativa è un avventura micca ortodoxa.

Eppo, vultendu à i sposi di a moda di a donna per u vaghjimu di u 2014, pudemu dì cun certezza chì si puderebbenu. À u listessu tempu, i qualità necessarii di calzatura di u vaghjime, cum'è a cunvenzione è a cunfortione, eranu cunsiderati.

Inoltre, pruvate di fà una breve generale di e tendenzi principali di a moda, per ùn avè cunfunditu in a varjetà prisintata.

Principi tendenzi di calzature per u vaghjimu di u 2014

Cusì, i disinatori di moda di i dibujunni mundiali offerta à scuntate u oghje ghjornu in u più còmode, caldi è à u listessu tempu in chic shoes.

Per cumincià, agghiuncinu à u culore. Forsi, cum'è un tributu à l'ultimu estiu, o per altri razze, ma i cullezzione di pezzi di moda di a donna per u vaghjimu di u 2014 si trovani in parechji sfumaturi. Terracotta, oliva, scuru blu, emerald, borgoia è altri corsi interessanti equitamenti in modu di tendenza. In ogni casu, è da i clàssici ùn puderebbe ricusà - olii bianchi è marroni in u 2014, in u vaghjimu è in l'invernu ferma in moda.

Avanza nantu à i materii. Cù l'aiutu, pudete demostrà l'originalità di u mudellu è l'imaghjini cum'è un sanu, chì combina differenzi di textu è culori in un paru di scarpi. Dopu oghji chì i calzarii di vaghjime ùn deve esse solu belli, ma ancu prublemi, fà senza materiale cum'è cuir, suede, satin, terciutu è pelle di rèttili hè quasi impussibile.

E, sicuru, una attenzioni particulari deve esse datu à i mudelli di scarpi. U primu locu in pupulazione hè occupata da i scarpi cun un puntu sharpu o rectangular. A strada, u nasu di u mantellu pò esce da un coloru o materiale diffirenti. Ùn rinunzià a so pusizioni di u taccu di a forma variata o cù u decoru uriginale. In u falatu di u 2014, u calzate massimo femminile nantu à u largu u tufu stabbli resta sempri pertinenti. Ci hè quarchi cosa per piacevule è amatori di a cuviata - trà i novi prudutti, scarpi è stivali nantu à u pianu originale è in ogni modu decoratu sò favurizati assai.

Hè nutate ancu chì in i cullezzione di i scarpi, l'stile masculina hè tracciata bè. Per esempiu, uni pochi calzini stritti è laconii nantu à una sola lisca.

In quantu à u decoru, quì u volu di a fantasia di disignu righjuntu à l'altitudini senza precedente: motivi bizantini, ricami, stylizazione per u mosaicu, arcu, monogrami d'oru, inseriti da guipure o mura transparente. Per i più valenti è aterevuli, i scarpi è stivali cù i cateni di metalli è i sventili, studs è rivets faranu.