Prune cù stinimentu

Stetulazione hè un occasione in l'adulti è di i zitelli. Questu hè un fenomenu assai displegliu, chì pò è si deve esse cummattutu, in particulari perchè ùn hè micca cusì difficiule. Hè necessariu solu per observà a dieta di a righjoni, ùn mancanu pocu carbuidrati è edità assai acqua. Ma, se u stinimentu passava, pudete utilizà rimedii tradiziunali per risolviri a situazione. Unu di i megliestà rimedii per cunstinu hè prune. Stu pruduttu hè longu hè statu usatu per migliurà e funzioni digestiva è corpu.

Prune da stinziazione - ricetta

Per disperse di stinimentu, pudete solu manghjà prune. Per esempiu, manghje 20 prune imposte e mancianu totti i iogurt. In ogni casu, u prucessu di migliurà u benessimu in questu casu pò esse ritardate, perchè u prunes in forma solidu deve esse digerutu. In casu chì sapete cumu pruvince da u stinimentu, andaraghju andà più veloce. Questu agente agisce fermu perchè u fluidu passa più attivu à u travagliu gastrointestinali. In regula, per appruntà u prunes in combinazione di altri frutti o stufi secchi o à l'erbe, è à spessu combine cù altri prudutti.

Ricetta per a scorcia di pruni da u stinimentu:

  1. Pigliate circa 100 g di prunes, hè necessariu di valdi cù l'acqua furiosa (200 ml) è dopu à 5-10 minuti bevi u calzu resultanti è poi mangiu i boli frisi. Per una efficienza più efficace, pudete puru cundutà u cuntinuu cù un capiccio chjude d'acqua calza è cogliu in un ragu o toalla.
  2. 200 g di flocca civili anu da esse mischju cù u stessu quantità o pocu menu prunes. Mix beni è pour 400 ml d'acqua è fate a coccia nantu à u caldu di u calore per 20 minuti. U brou resultanti pò cunsumà parechje volte à ghjornu in un vetru.

A ricetta hè infuzione di ciruelas da pritrite:

  1. 100 g di prunes è duie cullenade di una pianta chjamata senna sò steamed in 600 ml d'acqua fogera.
  2. Insistà per un paru di ora.
  3. Quandu l'infuzione hè prestu, pò piglià ogni 50-60 minuti per parechji culloca finu à u risultatu hè rializatu.

Prune da u stinimentu durante a gravidanza

Hè sappiuta chì e donne embarassada spessu sottu di prudimagiu, cum'è s'elli avianu qualchì altru carcu nantu à u corpu. Perchè ùn hè micca assai indesevule per i pruduttori di l'usu di l'articuli, hè pussibule utilizà l'articule di prunes. E pudete simplificà solu 100 g di pruni in a vostra dieta di u ghjornu, cumminendu cun kefir , pudete scurdà di stinimentu.