Un cunchidu à l'ochji nantu à l'osse di u zitellu

Qualchidunu cambiassi chì succeranu cù un zitillù pudete scantene parenti senza patience. Allora, spessu sottu à l'aricchia di u zitellu hè truvatu un sellu chjucu, o cone. Mamma e Papà, perchè avè avutu nunda di una neoplasia, principia cù a so preoccupera è u panicu.

In questu articulu, avemu da scummigghiarisi perchè un zitellu puderanu tufate nantu à l'ossigmi sottu à l'arechja, è chì fà in questa situazione.

I cause di l'aspettu d'un cone dopu l'aricchia in un zitellu

In una situazione chì u zitellu hà un altru à l'oramai, avete bisognu di moltu attenti à ùn mancà altre simpaticu di malatie periculosi. A più frecu u signu indicanu u sviluppu di e seguenti situ:

  1. Lymphadenitis, o inflammazione di i nodi linfici. U prucessu infjammatori in a rigioni di i nodi linfattici righjunali situati darrere a u sceccu, a maiò parte indica l'occurrence in u corpu di u zitellu di malatie chì sò di una natura infugiosa, per esempiu, farinitis. A maiò parte di sta situazione hè aggradata da una diminuzione di l'immunità. Comu regula, i nodi noduli ampliati pò vede cun u ochjianu, ma in certi casi, in particulare in babori nascomi, solu un mèdicu pò fà. Spessu, a inflamazioni in i lymph nodes parotidi hè accumpagnata da u dulore, di rossi è di a capricciosa eterità di i migghiori.
  2. A inflamazioni di l'ombra medievale spessu implicanu un incrementu in u node linfaticu in una banda. In questu casu, i pattu di a maladie aumenta rapidamente in grandezza, ma dopu a ricuperazione dinò cresce dinò rapidamente.
  3. U porcu, o scherzi. Sta pesta hè accumpagnata da una inflamazioni di i glànduli salivatori situati vicinu à l'urganii di sente. In questa situazione nantu à u corpu, u zitellu hà un segellante chì s'assumiglia à un conu, chì pò esse situatu sopra à l'orella, sottu à u lobe.
  4. U fogghiu solu, chì ghjè situatu sott'à l'orella à l'ossu, pò rapprechèndu un lipoma o un atheroma. U primu tumore hè un tumore benignu, Si movi fora liberamente sottu a pelle, s'è pressu nantu à questu. Atheroma, per un'altra banda, hè immobile, ma u pucu accumuleghja intra a una infizzione.

Induvularmenti, se stu sìntomu ecettivu hè detecatu, avete bisognu di mette u medico prontu, quale hà da pudè identifisce a verità propriu di a neoplasia è prescriva u trattamentu appruvatu. In certi casi, sti cunti ùn sò micca necessariu di tratta, quandu passanu a so propria, mentre chì in altri, à u cuntrariu, si deve ricunquà à un prucessu kirurggicu.