Pracy di Croazia

Un piacè ùn ponnu cuntattà cù cunfinanti nantu à i platti d'oru di Croazia. A costa più bassa, bella vista, abbandunei naturali è cale. UNESCO hà marcatu a più di i platti di Croazia cù a Bandiera Blu, chì significa chì a spiaggia altri u nivellu di pulizziunità, di salvezza è di qualità di serviziu.

In ogni casu, i turisti chì apparinanu i sogni di restu sibariticu nantu à a sabbia, duvete sceglie l'urganizazione di una scelta abbastanza limitata di platti di sabbia. A costa di Croazia hè rochida, perchè e ciumi facianu chjappi. Di sicuru, i platti di guidadine sò u so capricci è l'animale, à ognunu, caminendu pè pebbles è cunsideratu bè per a salute.

I platti più chjuche

In generale, u mondu sanu apprezzé i platele cù petites ridi, à 2,5 cm. Cammendu à u longu hè assai piace, ghjè un piacè di massa veru. Coghju ùn anu micca pegu à a pelle. L'acqua di e pebble di e cavale hè pare chì hè più neve. E petri calzati da u sole caldu i pedi. Terapia di pietra in u senu di a natura.

Ma i platti di gui di canna cù una petra grandi sò menu populari. Prima di tuttu, perchè caminava da i pedi grossi da 5 a 10 cm di diàmitru hè assai incùvene, è a più prefire visità u territoriu di tali platini solu in i scarpi. Ma a probabilità di arrivari a tali beach in Croazia hè insignificante - a maiò parte di e grandi platti di guida sò in Grecia.

A spiaghja più bella di cimentta in Croazia hè u Cornu D'oru. Sicondu a forma di a plait da a spiaghja, veramenti si parla un cornu chì salta da a linea generale di a costa verde. I piedi bianchi bianchi da parechje urene, cusì u "cornu" è alcuniscenti d'oru. À l'altitudine di a staghjoni tutti i 580 metri di a spiaghja sianu chjusi in i sunbeddi culuriti chì anu un restu di tutti i cantoni di u mondu.

Castelli di sita vicinu à l'acqua

A più bona vacanze vacanze cù a famiglia in u soli hè quì chì sò luculose tanti rami in Croazia. Hè alloghju per una vacanze immubiliali ideale: spaziali spazii per i zitelli, i parcu privileviati, cafè è ristorante chì offre l'ombra è l'uppurtunità di avè un pranzu. Solu quì pudete truvà e so bagnati è lavurati boni, furnuti cù cabine di ripusassi è bagnatoghji. Nimu, a bannera urica di l'Unesco ùn hè micca solu chì decora casi tutte l'arghjidi di Corsica.

I platti più aromi di Croazia include: Lumbarda beach in l'isula di Korcula, i spiaghjoli in l'isuli di Krk, Lopud, Mljet, Murter, Ciovo. A più grande spiaggia in Dubrovnik hè Lapad Beach, Saldun Bay, a 3 km da a cità di Trogir. L'acqua più fresca hè a zona di spiaghja Nin, chì si trova 18 km di Zadar. Quì hè una serie di platti (tutti sabbiati), in tutta a temperatura di l'acqua hè 3 gradi più altu chì in i zoni vicini.

Libertà di u core è corpu

Quasi tutti e plaji in Croazia sò adattati per i zitelli. Nantu à a costa di u paese ùn ci hè micca una sola grande pruduzzioni industriale, perchè a salvezza ecològica di queste spiaghjate hè à una altitudine. U cuntrollu statali di a limparenza di e costi acuari hè assai strettu. L'ùnicu banni chì ùn tutti i so figlioli ùn si permettenu un zitellu - nudists.

Perchè a purità di e spiagge hè cunnisciuta in u mondu, eppo ùn anu passatu i fannii di a famiglia di u sensu di ludari di u resort. I platti nudisti in Croazia sò parechje, ci hè ancu un spicialmente distinatu per sta mota d'isula di vacanze. A prima nudista di a strada abitata in 1936 in l'isula di Rab. Ma u veru bomu in i platti nudisti di Croazia ghjunghjenu in i 60 di u 20 seculu. Hè da quì chì l'autorità di Yugoslavia ufficialmente u permettenu l'usu di l'isula di Koversada per esse attività, libera micca solu da l'anima, ma ancu da u corpu.

U clima unicu di Croazia, cun un longu estiu, ghjornu chjovuli assulanati è notte inturniati, ùn pudianu aiutà à favurizà u sviluppu attivu di e spiagge nude.