Panini di draghici cù e so mani

Amore per u to figliolu pò esse manifesatu è prisentatu di modi diffirenti. Unu di sti mètge hè di pussibulità, anche si a mamma è un picculu spéciale in a cusgitura o di tela. Qualchidima donna, pusseddu più o menu prudutti di base, puderà cose un canne exclusivale per u so zitellu. Durante u travagliu, mette l'animu sanu à u pruduttu, una canella simplice di tùnica diventa un amuleto per u zitellu. È ùn importa micca, per un zitellu o per una zitella sarà un rigalu, perchè i zitelli, imprissioni di u genulu, necessite assistenza materna è attenzioni.

Ci hè parechje diverse tipi di dolls di casa. Pò esse tagliati o capiti, fatti cù un conchju di cloître innecessariu o cintes satin. Se ùn cunnosci micca e sfarenti tecnichi di triccò, ùn importa micca. U più sèmplice in u performance hè un rag doll. I prototipi sò stati fatti per i nostri zitelli per i nostri grandi averebbi.

A cusciottu una unica in un tela ùn hè micca ghjustu difficultu, cum'è assai pirsuni pensanu. Per fà questu, hè bisognu di essa arme à l'aghjunghje, di filamenti è di pezzi di tùncu luminoso. Pudete cose u vostru pruduttu da a manu, o pudete puntà in una macchina, è da una panera di panni cusì serve u zitellu annantu à più. È ùn importa micca chì ogni costura pò esse torna pocu tortu - questu hè tuttu u charm è a unicità di u travagliu artighjanali.

Panna di panna - classe maestrale

Li dolli sò sfarenti, è sò adattati per i dui mutivi è di e donne. Ùn pensate micca chì u bonu ùn hè micca diventatu di u zitellu. Dopu à ghjucà cù ella, u zitellu sperene amare maternale è aprende a bona rilazioni in a famiglia di criatura. Ùn avemu bisognu di pensallu chì tocca à u doll, u zitellu criscerà u figliolu di mamma, questu hè micca cusì. Un tali figliolu sarà guaria à l'altri, è sopratuttu à a so famiglia.

  1. Pruvamu a amparà à l'esempiu di tali ghjoculi simplicanti cumu per fà un panchju fattu di tela. Intendemu di cose un pupu cù colti.
  2. Per u travagliu avemu bisognu di un chjanku di chjappi di cuttuni di ogni culore. Opemu un culore scuru. Avà bisognu di u teatru in a striscia di ghjira è di un pezzu per a blusa è di qualsiasi cumpunenti per a decorazione. Nant'à i schemi prestiti di a testa cù una macchina avemu cusitu "capelli" - più spessi per a na bianca, è menu per a fàccia.
  3. Sapere cane sarà fatta o cù qualsiasi tela adattu adattu.
  4. Faci un simbulu simplice di brusa è decoranu cù ribbon è buttone à a nostra discrezione.
  5. Sè cusì una costuma per voi hè difficiule, pudete andà per l'appiccicatu è utilizate una fiorta tutela prestitone.
  6. Per a fabbricazione di e mani sò bisognu di u foglie di cuttuni, chì, cù l'aiutu di tisei, ci tagghja un dittu, è aghjustassi a manu aghjustendu e dui fegate. Ùn vi scurdate di lascià aghjolle in i manichi è i peri per cumpagnie u sintepon.
  7. Avà, cù l'esempiu di u babbu, vi cunsiderà i principii di unimentu in tutti i vostri ditagliati. Cù l'aiutu di un lapis intrughjanu i parti è i so cumpagnie cù sintepon.
  8. Allora cusì cusemu a testa, i peri è i braccia à u corpu è si sparghjia in u cuntour, affinchendu u fondu ùn anu chjapputu.
  9. Fate cusì fermu u corpu cù un sintepon è cusì cun ellu.
  10. U capelli ci sò esatta à a testa.
  11. Vinemu ogni parte di i capelli cù un filu è a ferita di e treni.
  12. A riva di a pigtail hè ligata cù u stessu filu di i capelli.
  13. À questu puntu, cusì i capelli à a testa.
  14. Hè u tipu di capelli chì avemu. Cumu possu, pudete fà un pupu cù bè.
  15. Avà, cù un filu rosatu o rosu, bordemu a bocca, da a reverse, a costura hè sughjutu sottu à u capeddu.
  16. Pudete fà a bocca una costura decorativa. Oghji sò fatti di tissutu densu o perle.
  17. Tuttu u panchinu hè prestu! In u listessu modu, pudete cuscugliate ogni panchizza.
  18. A vostra figliola hà avè un pupu piazzatu costitu da i mani in mare.