Cumu puderà cose una tunica cun e vostre propriu mani?

L'ughjettu estiusu più sole di l'altru di l'altitudine di u mondu più elevatu. No wonder the song canta "l'estiu hè una piccula vita ...". In particulare, ogni unu di noi cresce una vacanze vacca onità per andà in festa à u mari, u fiume o u lavu. E à u vostru viaghju, hè cunsigliatu per preparà in anticipu. E questu, per via, ùn cuncrete micca solu l'impunia per ordine di a so figura. Pò esse pussutu guardà u vostru uttellu à u fiumu, soprattuttu se vulete vede modellu è mudernu.

In più di un bagnu swimsuit , savori stylish è una borsa adattata per l'accessori, ogni turistu autore chì avianu bisognu d'avè una tunica. A tunica chjamatu u tipu di veru chiù di più d'un annu di vestitu, chì pareva ancu di i tempi antichi. In a forma classica, u so vestitu hè à i malamenti è bassa cù una cintura brillantamenti marcata o cù una cintura disprezzata in a forma di a letter T.

A tunica di a spiaggia hè còmota: hè ghjucatu nantu à u swimsuit è vai per a spiaghja. U sempre vi permette di vede u vincitori, ammucciendu i difetti è esse a vostra dignità à u megliu. Di sicuru, a manera più faciule hè di cumprà stu mercuriale in a magazzina. Ma ancu i principianti cusette a tunica cun i so propii mani. Ùn hè cusì difficile, per mò, ùn avete bisognu di cambià u patronu per ellu stessu. Cusì, vi diciarà cusì a costruisce una tunica di spiaggia cù i vostri mani.

Cumu fà una tunicia per a spiaggia: materiale è arnesi

Per fà cose una tavula di caccia, preparate e seguenti strumenti:

Cumu fà una tunicera: una classa maestra

Quandu tutti i materiali necessarii sò dispunibili, pudete dinò cose:

  1. Fighjate i medizzioni necessarii: mediminu u voluminu di u pettu è a larghezza da l'avant-articu à u puntu desitvutu à u bravu (per esempiu, à l'articule) da u centru. Aghjunghjite questi dui numeri è duppiàlli - questu hè a durata di u pezzu di tela. In quantu à l'anch'elli di u cuteddu, questa hè a longa di a tunicia chjamata: pò esse curta, medieita (sottu i cadenti) o righjunghja i turchie.
  2. Divide u fabricu nantu à l'anch'elli in quattru segmenti uggu è tagliate.
  3. Ogni chjama sò stati sbagliati entre si stanu à longu u strettu, cusì creanu dui stati longi. Hè a mità di a nostra futura tunica.
  4. Ogni chjappi chì anu rializatu anu da vultà in i costi di a cinta da a costura à 25-30 cm à ogni latu. Cusì dicemu u futtu colpu è e manichi di a nostra tunica.
  5. Dopu questu, aghjunghjenu dui strippi di tela cun l'autru.
  6. Pudete cunnette e parte à l'altri nantu à a cosina: aghjunghje a parte à l'altru. In i canteri edged in u mezzu hè u collu. In u locu induve l'estremità di u fringing da i dui i bandieri cibo, hè necessariu di fà una punta di machja, chì cunghjuntenu i spiculi di i sputichi cun l'altri.
  7. Avete una tela sana cù u collu.
  8. Cogliu a carta resultante à mezu à u frontuportu è intrecciate i costi di a tunicia da a fine di u rim circa i manichi.
  9. Avà ferma per designà un cinturione per a nostra tunicera, perchè dopu avaristi vantabilamenti sottufà a figura femminile di a vostra figura. Aduprate una banda elastica 30-40 cm di largo. Agganghjulu à u centru di u fronte di u pruduttu sottu sottu à u pettu o quandu u cuddà finisci. Utilizà a machina per u zigzag per questa.
  10. À a fine di u travagliu, ùn hè solu di trattà cù u fondu di u pruduttu: fate l'aiutu à una distanza di 1,5-2 cm, ferru è prucessa cù una costura assistita da màquina.

Fattu! Ora puderete fà una bella cosa - attualizazione è a photo session.

Comu pudete vede, cusì una vestita-tunica ùn hè micca difficiule, in più di u prezzu è interessante.