Banana dopu l'entrenamentu

Dopu a furmazione intensiva in u ginè, hà bisognu à ricostruiri la riserva di l'energia passata. Ci sò parechji prudutti chì ritenu a forza dopu un cattivu furmazione, è u capimachja trà elle hè una banana.

Perchè dopu qualchì entrenamentu hai una banana?

Duranti a furmazione di forza, assai latte di potasio hè liberatu da u corpu. Banana feghja per a mancanza di questu trace elementu è satureghja u corpu cù altre sustanziali utte vitamine . Hè megliu di manghjà banane madu, perchè a quantità di nutrienti in elli hè assai più altu ch'è in l'immature. Banana dopu a furmazione di forza, grazia à i carbuidrati veloci, rimburscia a riserva di glucoluggìa. A so carenza in u corpu reduci significativamente l'effettu di l'esercitu fisicu. Inoltre, stu fruttu improvica u metabolismu musculu. Nta dui banni maiori ci sò circa centu grammi di cardu cardugrate, perciò hè megliu di manghjà questu fruttu cum'è d'avè un bevande sportu chì cuntene di carbuidrati. U banana dopu esse furmazione furnisce u corpu cù potasio, antioxidanti, fibra dietetica, assai nutrienti, vitamina B6, è saccharose è fructose, chì sò assurtezzi rapidamente da u corpu. A diversità di assai frutti citrati, hè un pruduttu hypoallergenic.

Ma questu ùn sò micca tutti i raghji per chì avete da manghjarete banane dopu esse entrenatu. L'usu di questu fruttu dopu l'esercitu, grazi à una quantità maiò di potassu, permette di minimizà u risicu di cunnessione. In u banana ci hè una prutezione triptopanu, chì diventene in serotonina. Hè sta protezzione chì permettenu à u corpu per esse relaxate after heavy loads.

Ùn avemu bisognu di aduprà una banana dopu esse furmata cù a perdita di pisu, perchè cuntene una gran quantitata di carducidìti è hè assai caluricu. Hè megliu di manghjaraghju prima di furmazione o ancu per escludiri di a dieta .