I patti di Michael Schumacher anu apertu pagine in e riti suciali, dedicatu à u cavalieri

Hà 3 anni chì u pbiugendum racer Michael Schumacher hà suffertu una ferita di cumbera mentre skiing. Dopu da quì, a nutizia di a salute di l'atleta hè stata perpicuamenti appressu à a stampa, ma nimu di tendenza pusitiva ùn sò stati tracciati. Per avè infurmatu più infurmazioni annantu à u prugressu di u trattamentu, è per dà una oppurtunità di spriverà e parolle di sustegnu, a famiglia di u cavalieri hà decisu di creà pagine in i redes sociais.

Native personi scelenu Facebook è Instagram

U 13 di nuvembre - u ghjornu chì 22 anni fa, Michael addivintò u Campionu di "Formula 1". Hè per quessa oghje nantu à e pagine d'Internet dedicate à u cavalieri apertu. Per quessa, i riti suciali Facebook è Instagram anu aghjustatu. U primu postu in a so pàgina di Facebook hè scrittu da l'atleta nativu è cuntene i seguenti linee:

"Ci hè piacevule à vendevenu nantu à a pagina di u cavalieri Michael Schumacher. A data di u so primu preghjudiziu grevi hè un cumentu eccezziunale per creà risorse per l'Internet dedicatu à e so attività. Dopu u 13 di nuvembre, reginaremu postamenti infurmazioni nantu à ellu. Questa pagina serà u locu duvemu pudemu scopre, sparte i nostri pensamentu è l'emozioni, ricurdativi tutte e cose boni chì eranu in a vita di Schumacher. Questa pagina hè u nostru ghjocu cumpruntanu à quelli chì i trè anni anu preoccupatu di a salute di Michael, cunfirmatu cù ellu è esperià per u megliu ".

In più di e pagine in e rete soziale, un situ web dedicatu à u cavaleri hè statu apertu. In questu, quelli chì vulete sanu trovani assai infurmazioni interessanti nantu à i passatempi di Schumacher, i so entrevista, una lista di i so canti e libri preferiti, è assai più.

Leghje ancu

L'spicchulazione deve firmà

Dopu chì a tragedia hè stata aduprata in dicembre di u 2013, a questa nantu à u statu di salute di u sportista hà sparatu in repertoriu in a stampa. Oghje chjaru era una infurmazione à quale chì i parenti di Michael ùn sò micca nisun rapportu. L'urtimu paglia era a pubblicazione in u situ web in Germania, in u 2016 di u ghjornu, d'informazioni chì Schumacher hè nantu à a mendazione. Allora a stampa hè stata indirizzata da l'avvucatu di u cavalieri è u spedore di l'esportista Sabine Kem, chì spiega chì a situazione sanità hè assai complicata è di dì chì Michael ùn pò micca rimpriverà. Dopu questu, a famiglia cuminciò à travaglià annantu à creà e pagine in Internet dedicatu à Schumacher, in a speranza chì l'esplicazione di a salute di Michael hà da cessà.