Viprighju

U VIPERO hè a serpente volteosa più cumuna in u cinturione media di l'Europa è l'Asia. Cusì ci hè sempri un risicu, perchè chjucu, per fà affruntà quandu si ripone in natura. In generale, i vìpires sò suficientemente pacìfii è quandu avvicinavanu una persona chì pruvate per fughje. Bite un sumeru in l'eventuali chì si trova, aghjunghje cù e so mani, o altrimente pruvucari l'azzioni aggressiva.

I sintimi di un vipugalu

Ci hè u più vicinu di u locu di un viper muzzicu à a testa, più periculosa hè, ma, cum'è regula, l'aiutu hè e mani o pede.

In u situ di u muzzicanu ci sò dui punti ferite, traccia di denti, u sangue in u quale hè prestu di sicuru è u sangramentu. A riazzioni locali si sviluppa casi sùbitu:

A riazione generale ghjè in 15-20 minuti da u muzzicu. A vittima si sentenu nàusea, scienze, a febbra. Ci sò vilzma è e dolori di curu, avà u ritmu corpu rapidu è diffesa di respira. A cunfusioni per quelli chì anu suffrutu da un muzzicuni vitturinu ùn hè micca tipicu, ma in certi casi, una persona pò circate disconciliata è ricurdà à un drunk.

Cosa da fà cù vipèritu?

Prudutti è presu bisogni di primi aiuti cù un muzzicuni viper hè a chjave per a più cundizione di a vittima:

  1. Hè necessariu per furnisce a vittima a pace sana, chì u muvimentu favurizeghja una difesa più veloce di u velu.
  2. Hè necessariu di pruvà di sguassà a quantità massima di vinu. Per fà questu, pudete scumpressà o chjappà. Fate quessu solu in i primi 5-7 minuti dopu a muzzica, prima di l'edema sviluppeghja. Dopu questu, qualunqui tentativu di sguassà u velu ùn sò inutile. Suck off poison only if you are sure that there are no sores and microcracks in your mouth.
  3. Dopu a rimessa di u velu, a ferita sò stati disinfettati è chjubuli cun un vesu, chì hè dilicatu cum'è l'edema sviluppau. Dopu à quessa, a vittima hanu da esse presi in u ospitalu prima u pussibuli per avè qualchì assistenza medica qualificata.
  4. U pachiraghju pò esse dati una tavola di Suprastin o un altru agenti antallurgi.
  5. Quandu aghjustassi una viper hè necessariu di bè a lotu, in porghje, ma spessu, hè megliu per avè un tes débile cù meli o zùcanu o zucchero. U cafè è altri prudutti stimulanti ùn deve micca cunsumatu.
  6. In u nisun casu ùn puderete tene di u ramu più altu ch'è u muzzicuni, questu ùn solu ùn prevene u spultu di u velu, ma per contru, pò pruvucà a necroziu tessili. Inoltre, ùn pudete micca creme una picculu fresca cù iodu, inject manganese o altre sustanzi in a ferita.

Antidote per a viper muzzicu

Ci hè una quantità di seruli chì sò addupirati per i vuccuni. U più cumuni di quelli sò "Antiguria" è "Antigadyuka", chì sò abituati in furmazioni ind'è l'ospitale è i centri paramedichi. Tuttavia, i sirumi esse precisenu esse cundizioni privati, e ghjustamente micca chì pudete micca cumprà micca è ùn vi micca piglià un viaghju. Inoltre, u zucchina, utilita da i piccati di vìpare è l'altri mucche venenu, sò generalmente forergii forti è, per quessa, hè preferente administràhom solu sottu à a tutela di un mèdic.

Trattamentu di vipèritu à un spite

Hospitalizate dopu una viper muzzicu, i maladjeti, in più di l'amministrativi serum, sò spessu trattati cun anticoagulanti (diluenti di sangue), è se ne necessariu, injected anesthetichi, significa mantenimentu di l'attività cardiaca, solu salina à accelerà l'excrezione di u velu da u corpu.

In a maiò parte di i casi, a vittoria ùn hà micca bisognu di medicazione complicata, è u paci hè detta in l'uspitalu per 2-3 ghjorni per vigilà a so cundizione.

Ancu per una persona sana adulta, a vittoria ùn hè micca troppu urintali è, per regula, passa senza cunsiquenzi, untimemente o incorrecte prestazione di l'aiutu pò causarii à cumercii serii, finu à u sviluppu di fallimentu crunatu di riignesi .