Comu putu tile in u bagnu?

Hè prubabile chì pensate chì solu i constructori puderanu chjavà u tile in piena in u bagnu, perchè ùn piglia assai tempu per fica cù i marchi è altri momenti. Tuttavia, hè abbastanza facilissima per fà questu cun u vostru propriu mano. Sì avete un vittiru per un tesile, avete almenu una volta impedite a mutazione glutinosa per ellu, sarà tutte e cose.

Comu putu tile in u bagnu?

  1. Prima di tuttu, facemu tutti e misurazioni. U fattu hè chì a risposta à a quistione di quale murassi in u bagnu per fassi stallari, dependerà di a lucazione in u tile in u stessu è u mudellu sceltu. Per e regule sò apustate da u muru di u luntanu in a direzzione di a porta. U fattu hè chì sicondu u quellu muro in u bagnu chì duverà esse u sticcu, a stampa principalu serà vistu più o possibili o micca in tuttu.
  2. In a nostra versione, prima di abbandunà a tesitura, avemu nanzu u nivuru in u bagnu sottu u basamentu. Cù una vitella, scaffè u burghiu sottu u lavu.
  3. Avemu u nostru travagliu preparatori.
  4. Scudemu a tile, sicondu u dibellu sceltu.
  5. Se partemu da a più persunalizata, ci saranu elementi sani. Elementi più anguli venerà vicinu à a porta.

  6. In seguitu, aghjustemu un burato in i raccoli per a partenza di ddi. In u risultatu, prima di abbandunà a tesitura, avemu assimigatu tutta a stampa in u bagnu è induve ogni elementu.
  7. Ùn vi scurdate micca di i spacers in a forma di crucii per a cunfurmà cù a taglia di e costi.
  8. Cusì, rinfriscà u nostru mudellu è cuminciate à u passu per passà una sopra micca ghiaia grossa di cola.
  9. Quandu tutti l'elementi sò in u so postu, aghjustemu u ghjornu per u gladificazione di u pianu.
  10. Quandu u pianu hè seccu, pudete dismantle i nostri spacers-cruciveri è anche i cosi .
  11. Ci hè cunsigliu per sguassà immediatamente u restu di grou da i raccoli per chì u travagliu hè pulitu.
  12. Dopu un seccudu sidu, caminate per e costi cun un certu stampante speziale. Ùn ùn permettenu micca l'umidità per arruvinà i vostri sforzi, è u funziunamentu per sviluppà.