Ricetta di Khachapuri cun u furmagliu

Khachapuri hè un platu originale uriginali tradiziunale. Hè un bìaddu pane fattu di farina di granu cun u furmagliu, à tempu u pezzu di carne o pesce. U nomu vene da e parolle "hacho" (cargo, "cottage cheese") è "puri" (càrrega, "pane"). Khachapuri cun quagliu cottage è u furmagliu sò particularmente popolari.

Chì ci hè preparatu da u khachapuri?

A più frequenza in a versione tradiziunale di u khachapuri utilizzava a so chjamata pasta di bezdorozhevoi. Sta massa pò ancu esse chjamata "fresca, salitu". Invece di u levitu, l'usi di l'acidu lattice di u matsoni (u prodottu acidu latìticu georgianu) sò usati, chì, se ne necessariu, pò esse rimpiazzati da u kefiru, o un lattisiu curdled, o crema agria. In certi alcuni di Georgia, a levadura o un casgiu di sopra hè ancu usata (ultimamente hachapuri puff cun u furminu hè avè ottinutu popularità). Khachapuri da a pasta di u matzoni hè generale fritto o furnitu in una padedda. Khachapuri da un levitu o un pastelu hè spissatu in un furnu.

A versione clàssica di u raffinamentu di u khachapuri hè u Imeretin quiche Chkinti-kveli. Oghje chì i mistressi utilizanu u furmagliu di suluguni per stu platu, ma vale nutà chì stu tipu di furmagliu ùn hè micca usatu per u khachapuri georgianu.

Real khachapuri

A ricetta di Imereti u crachi cù u furmagliu hè un pane chì diventerà veramente amatu. Preparate l'alimentariu.

Ingredienti per a pasta:

Ingredients per omplimenti:

Per lubricazione:

1 focu di ghinù + 1-2 spiaggia di crema agrumi naturali è un pezzu di grasse senza salesse.

Preparazione

Prima, preparanu a cuculla: 2 cuchnos sourceda di farina brusgiata cù u zuccherinu è u matzoni. Trascurgisce cù cura è si ponu in un locu caldu per una meza ora. In u incidente di questu tempu, mischjà a cullette cù u latte è amassi a pasta di a farina tamanta. Ammisa in modu fine è battene di a pasta cun oliu grezzo di girasole. Ròttulu in un com è ponu in un locu caldu per un pappu. Dopu à 20 minuti, amegghianu è mischjà. Dopu autri 20 minuti avemu ripetutu.

In l'intervalli di u manipulazione cù a prova, preparamu u riposu. Fremenu u furmagliu nantu à un grossu rossu, aghjunghje l'ovu è a soia afflitta. Emu mezcolà tuttu ciò chì tocca. Ùn aghjunghjenu micca erbi! Aghjunghjite a lotta dividita in porzioni, basendu annantu à u mettenu chjappu di tagliutti. Ogni parti di u teste si culloca in una bola, da a quale si puderebbe andate in una torta ronda. Scambrecià una parte di u riposu in u mità di ogni bunu, cugerannusi l'arghjintedda di u cunfettu è fate assai fugliale, poveru turnà u tile pisu è rende in un chianu Pancake d'apparenza di u grossu di 1 centimetru.

Ora poti cocchi a khachapuri in una padedda, uncia cun bacon. Un pate cuddinu hè riditu cù una fetta di grassu prima di ogni catu novu. Pudete cuntribuisce à manera diversa: bake khachapuri cun u furmagliu in u fornu. In questu casu, prima grapigghia a fugliale di ferita (preferibile cù mantellu). Khachapuri metti nantu à una cuperta di fragola, fassi una mezora di ghjuvanu è crema agria è punite u furchetta in parechji posti. Piacà a bacia à u bagnu in u fornu, precalentata à 180 ° C. Intrète durante 20-30 minuti finu à una bella sombra ruddy. Prestendu per caccià u khachapuri nantu à a tribunale, cuprì cù un napulinu è d'aspittassi 10-15 minuti, finu à chì u furmagliu in u riposu s'aprevi.