Croissants cun u furmagliu

Croissants sò buns moi famosu in Francia, questu quì era, un tipu di simbulu di stu paese fermu. Questi prudutti di zuccaru chjappu in forma di bagel da un pasticceria o una pappatizza d'levitu sarà perfetta à ogni tavola. Croissants sò senza un ricchju, è ci sò ancu cù varii caratteri dolci è saliti. Ma avemu firmatu l'oghje nantu à a preparazione di croissants cù u furmagliu.

Croissants cun u jamone è u furmagliu

Ingredients:

Preparazione

A ricetta per a cucina un croissant cù u furmagliu hè simplice è ùn porta pocu tempu da voi. Allora pigliate tutte e furmagliu è fegate micca nantu à un grossu prumessu. U turnu u ghjaddinu. U cutà finamente cù paglia finas è a mischjà cù u furmagliu. Aggiunna u pappaghju di u pani negru è u sali à u gustu

Allora pigliate cù cura di u pudete friddu da u pacchettu è u puteanu in un capu di 0,5 cm di grossu cù un pappu ruttante. Pigliemu à 2 stiglii cù un cuteddu è cutturate in triangoli chjudi.

Avà, nantu à ogni riggiuni di a basa, pusendu u rilassante è ghjuvatu pianu, accuminciannu di l'ubbitu di u prisuttu à a cima più longa di u triangulu. Dopu torna, fendu curabile à u bunu, dà a crescente forma.

U croissants di u furmagliu riflittenti sò stati dispunibuli nantu à una fette di focu fugliale è ancu sopra à a cima cù una catina d'ova. In seguente, mandate u croissants in un forru preinfirmatu à 150 ° C durante uns 20 minuti è affucare finu à chì una figura di fondu di rinsegna di bocca si faci pare.

Prudutti di croissants è u furmagliu sò stati dispunibule nantu à una tavula pana o cestera di vina, stata cun un pappaghju limu. Avemu servitu buccelli aromatiques bè frizzati pocu. Puderanu esse preparati sicuru cù tè, caffè o cacao.