Cumu Tim Burton travaglia in l'adattazione di a romanzu "A Casa di i Strange Children"?

Unu di i direttori più misteriosi di u cinema modernu, Tim Burton, in più di l'ultimi 2 anni, hà travagliatu annantu à u so novu prughjettu - l'adattazione di a fantasia novella "A Casa per Strange Children" di l'autori americanu Rensom Riggs.

Finu a ora, u travagliu di a film hè stata guardata in u sicretu più sicretu. Ùn hè un pruddutu di PR, hè? Invece, ricentimenti i primi marcheddi di a futura cinematografia di aventura aviani appressu à a stampa, è si veramenti mpressanu! Ancu quelli chì ùn anu micca leggiu u libru gòticu superpupulari, orientatu à u auditu teenageru, hè diventatu chjaru chì u 30 di settembre ci hè aspittà un grandiose premiere.

In a film basatu nantu à u bestseller, l'astri di u primu stadiu participeranu: amatata di Tim Burton, a fatal bellezza Eva Green, Samuel L. Jackson, Rupert Everett è a carismatic Judy Dench.

Leghje ancu

I primi tarri cù Eva Green hà digià apparenze nantu à a reta

Impariscamu: "A casa di i zitelli strani" anziu tutti i discrizzioni in a pupularità di i lecturi americani. Hè scrittu da un omu chì, durante parechji anni, hè stata fatta in cullizzioni ritratti retro. I ritratti di "figlioli stranguli" pusitonu à u Signore Rensom Riggs per creà una storia nantu à i loops tempuranee, a mità di e donne poluptitsa, chì i guardianu, è i zitelli cun incridibuli capacità. Qualchidunu di elle pò volare, l'altri anu una gran forza fisica, cumanda u focu, leghjite mente di una distanza.

Unu di rolli principali, u maestru di i zitelli strani, u dirittori hà dettu a so amata Eva Green. Miss Peregrine da esse ghjustu meravigliosa.

Pensemu chì Green e Burton hà digià travagliatu nantu à "Sguardi stranguli", sicondu i rumori di u settore entre elle prima sped a spark ...