Arab Vogue decuratò a Palestinian Gigi Hadid

Ogni simana in a nutizia di i manifesti di u mondu mudernu, vede a splutazioni di a carriera di mudificazione di Gigi Hadid è a so sughjetta Bella, i supermoduli cù e razzi palestini. I ciucciate sò in partiti secular, sò amichi cù representanti di u stabilimentu, diventenu couture muzes è cunquistà a Semana da Moda in Parighji è a Nova York. No sorpresa, unu di i rappresentanti di Victoria's Secret Angels, Gigi Hadid, divintò u cuntenutore principaru per a tappa di u primu issuesu di a Vogue arabese.

Cover di Vogue Arabia (march-2017)

I ritratti di a tappa di u vogu arghju hà viatu tutte e nutizie è Gigi hà cumprà i so impressioni è l'emozioni in a so Instagram:

Vogue hè una publicazione cunnisciuta in u mondu. Hè maravigghiusu chì u mondu di a moda pò furnisce di misurà tradizzioni culturale distinti è si va à i paesi di l'Est. Sò quì nantu à a linea di u babbu di un palestinianu, e spergu chì a rivista serà capaz di furtivà diverse capi di a industria di a moda, datu i costi è a cultura. Vogliu avertitu unitu a gente.

Сover-story cù a participazione di u supermodeli hà digià attatu l'attinzioni di u publicu, sopramente chì tali famosi famigliali com Ines van Lamswevere è Vinud Matadin hà travagliatu in l'eddi debuta. Nota ca à u capu di u Vogue Arabu era a principessa Dina Abdulaziz, cunnisciutu per u gustu imatu è l'amori per u mondu di a moda.

L'editore Responsibile Dina Abdulaziz in una entrevista cusì spermotta in u so postu in relazione à a nova edizione di Vogue:

L'idee nantu à l'Orienti Mediali sò abbastanza superficiali è spessu distortu da infurmata imprecisa. U munnu orientale hè cambiatu è evoluzione rapidamente, avvicinendu più vicinu è più vicinu à i standards europei. Vogue Arabia, avè una putenza impurtante in u mondu di a moda, aiutà à usà vicinu à capiscenu a unicitati di e tradizione di sta parte di u mondu. Aghju nutatu chì i diseggituri arabi sò degnu di esse rapprisentati in a rivista è avè un locu in a storia di a moda. Pensu Gigi Hadid un mudellu ideale per a prima tappa di Vogue Arabia, hè una indumentu vivu di a nova generazione!
Dina Abdulaziz divintò l'editore di a rivista

A rivista hè rializata per esse lanciata u 5 di marzu à dui lingui: l'inglesu è l'arabu. I lettori principali di u tabloid seranu i paesi di l'Orienti Medio, Àfrica di u Nord, a regione di u Golfu persicu, ancu in Làbanu, Ghjurdanu è Egittu. A rivista ùn pudia sbarbà a capitale di a moda di u mondu, cusì Vogue Arabia serarà dispunibule in Londra, Parigi, Milano è New York.

In l'Arabia Saudita, a rivista VOGUE appareru in u 5 di marzu
Leghje ancu

Mohamed Hadid hè orgogliu di a so figliola maiò!

Mohamed Hadid hè u babbu di dui fimmini di supermodeli, nasciu in Palestina, ma era furzatu à fughje cù i so parenti da u paese à una età d'una età. Invece u travagliu difficiulmente, a vita in u campu di refuglianza siria è a pedaison in Europa, puderia esse realizatu in l'America cum'è un affare d'immubiliare immubiliate. Cù i so fieri, hè insanamente fieru è supportu!

Mohammed Hadid cù i zitelli

In una di e so intervistenu, hà dettu:

Grazii a Sìria per rifughju è sustegnu. Grazie in America per l'uppurtunità di so sognu è capisce! Sò felici chì mi è i mo figlioli anu l'oportunità di amassi è di sognu!
Gigi è Bella cù u so babbu