Di Leonardo DiCaprio hà avutu un tempu insosone ghjuntu prima è dopu l'Oscar

U famosu attore americanu Leonardo DiCaprio era quasi a figura cchiù populari di l'Oscar-2017. Fans è i culleghi ùn solu ùn discutianu u so cumpurtamentu stranu durante l'annunziu di u vincitore in a categuria "La mejor attrice di l'annu", ma ancu cambiatu in cella, è ancu l'absenza à a cerimonia di Nina Agdal, a donna di l'attore.

Leonardo DiCaprio

Leonardo hè prestu à l'Oscar assai seriu

U fattu chì i celebriti accumincianu a prepararii per a ceremonia Oscar in quasi uni pochi mesi hè cunnisciutu per un pezzu. E donne ùn solu selezziunate cuncepitu currettu, ma dinò di mette in dieti, andate à prucedure in e cliniche di cosmetologia è attivu per l'esercitu. E quale omi? Ci hè chì i rappresentanti di u sessu più forti sò preoccupatu di a so aspettu, nessuna menu chjuca, è questu quì hè statu pruvatu bè da Leonardo DiCaprio.

Leonardo DiCaprio in u Oscar-2017 Awards

Avà hà fattu sapi chì i visitatori di l'"Oscar" ùn parevanu micca, è e cigliu di l'attore legendariu cambiatu veramente. Per dà a forma, a distanza è a densità, Leo hà scrivutu un stilista nant'à i cingii di Sharon Lee da l'Australia. Hè struitu chì hè u megliu spécialiste in questu campu è per l'ora di u so travagliu hà presu 200 soldi da l'omi. A strada, per un DiCaprio Sharon ùn mancassi micca l'Australia, cusì Leo flutu e hà organizatu u disignu di epielli solu per ellu stessu, ma ancu per u cullettivu Tobey Maguire è parechje altre.

Leghje ancu

Partitu secreto à a Madonna

Dopu à u cunsigliu di u bastimentu di Emma Stone, Leonardo hà spartu da u campu di vista di i fotografi. Tuttu a tutti l'aspittava chì l'attore ci hè appare à u partitu di Vanity Fair, ma chì ùn era micca. Nantu à a tappa di u carottu verdu biancu solu chì Nina Agdal, chì si rinunziò à risponde à e quistioni di i ghjurnalisti annantu à DiCaprio. Cumu a prumessa, nant'à u partitu stessu a zitella ùn era micca, ma duv'ellu spariu, ùn era chjaru.

Nina Agdal on aftepati Vanity Fair

Oghje, i medià anu una entrevista cù un amicu stante di DiCaprio, chì hà apartu u velu di u sicretu. Eccu i parolle rissi:

"Leo è Nina eranu in una festa privata à a Madonna. Ci sò ghjunti da una invituazione particulare. Madonna hà personalmente furmatu listi di i invitati, è in questu, cum'è sapete, sultantu l'altri "personnes" di stella prisentanu. Leonardo hà accettatu l'invitu cù gioia, perchè ellu sapia chì ùn esiste micca sparatse. Ellu è Nina puderà finarmenti di ritruvà è avè un bellu tempu di parlà. Avà a so rilazioni hà digià mossa in un novu nivellu è di DiCaprio Nina ùn hè micca solu una sposa, ma una picciotta favorita. À u partitu, Leo era assai detta da a consulazione di DJ, è, mentre que ghiacciata a musica, ùn hà micca pigliatu l'ochji di Agdal.
Leonardo DiCaprio è Nina Agdal