Primu Ministru di u Canada hà criticatu per i vestiti Indiani

Justin Trudeau hè cunnisciutu per a so originalità è a simplicità. Hè cumu cun libertà cumandu cun i so cumpagnari, hè un usu attivu di e riti suciali è spessu sorpresii cù i so stati vividi è ambigai è i divertenti dettalji di u vestitori. Allora, à unu di i discorsi di Davos in u marcu di u foru ecunomicu, Trudeau hè vistu cù mitjiti purpure cù una stampa imprudentamente in forma di pappelli amarantu di cartoon.

Ma a visita recente di u Primu Ministru è a so famiglia per l'India hè marcatu da un desiderativu eccessivu di unisce à u culore è i costi naziunali di u paese.

I travaglii di Trudeau, cambiatu in trippu in tuttu u tempu di a so sughjera in l'india, erani cunsiderati pocu impurtanti, è ancu i indi cuntonu chì a Premier aduprata da oltremente cù l'imaghjini. A stampa immediatamente imitava l'attru di Trudeau "digne di Maharaja", ma i critichi anu crìdinu chì u primu ministru enfasizza sottu cù curtsey diplomaticu è ancu accusatu d'esse tatuu à a cultura di l'India. I media indiana chjamà i travagliu di u primu ministru "troppu indiano ancu per l'indi".

Allora ùn tocanu ancu in Bollywood

L'anzianu capu di u Ministeru di Kashmir, Omar Abdullah, pubblicò un postu in u so Twitter, induve ellu comentà nantu à parechji ritratti di u primu ministru cù a so famiglia:

"Pensu chì tuttu stu chjaru prutittu hè sempri un pocu. L'indi si sò micca stati bè vistutu ogni ghjornu, ancu in Bollywood!

L'usu indianu di a riti ùn anu micca esercitu, è hà scrittu parechji criterii nantu à l'imaghjini di u primu ministru di u Canadà, è hà ancu dettu nantu à u video da Trudeau dancing à u sonu di tamburi nazionale:

"Hè bisognu di riportà chì in India ùn campanu micca cumu si sò attornu à u rolu chjappu in Bollywood".
Leghje ancu
"Hè più piace à u desideriu di esse stella rock". Ùn pare micca esse parti di u multiculturalismu ".