In u caso di Weinstein parrava Renee Zellweger, Charlize Theron è Jennifer Lawrence

Qualchì pocu divs di Hollywood hà parlatu annantu à u casu d'accusamentu sessuale, a viulenza è a scandaluusa person Harvey Weinstein, l'opinioni di l'attrici era divisu. Jennifer Lawrence hà accettatu in una entrevista cù a Revista di Hollywood Reporter chì u prughjettu scandaludu era u so babbu, è Renee Zellweger è Charlize Theron sò furzati à scusi, è deneghjanu a rilazioni sessuale cù u "rapist".

Renee Zellweger hà dettu nantu à a relazione intima cun Harvey Weinstein

Mentre chì l'attruzzi di Hollywood è i cullaburaturi di l'imprese filmali partenu horri ricordi di l'abusu sexuale è di l'attu di l'acassi in a so vita, certi celebriti prefettenu micca fà pareraghju di cunvistà a cooperazione è un acquisto vicinu cù l'accusati di i carichi. Quelli chì, durante un longu tempu, stanu à silenziu è li risponde à tutti i prublemi di ghjurnalisti riffegati categurichi, era Renee Zellweger. Chiddu hà causatu un furore di critica, accusazioni è suspetti.

Renee Zellweger hà cunsideratu cumandò nantu à a parolla di Harvey Weinstein

Renee continueria à evitari cuntattu cù i ghjurnalisti è ignora l'especulazione in articuli si u so nome ùn anu micca esse citedu in l'accusazione di Melissa Sejmiller contra Harvey Weinstein. In u fattu hè stata dichjaratu chì Zellweger, per u cuncepimentu di ripiglià i roles, hè stata in intima cunnessione cù u pruduttori.

Harvey Weinstein è Renee Zellweger

Sicondu Sejmiller, hà spicciatu l'intimità sessuale è un decadente da intimità in l'estiu di u 2000. Weinstein prumesse a principessa prima una carriera riescita è i roli principali in u so filmu, com'è un esempiu hà postu "Renee Zellweger, Charlize Theron è altri" chì accunsenu à e so "cundizioni". À quellu tempu, Renee hà avutu u rolu maiò in "The Bridget Jones Diary", è più tardi in altri pelle.

Renee Zellweger era musa di Weinstein

Renee ùn fece discussioni publiche, affidendu à l'agente per trasmette à persistante ghjurnalisti stampati Us Weekly u "missaghju":

"Ddu dudo chì puderia dì chì, ma se è veru, allura Harvey hè un veru pezzu di d *** ma!"

Laconically and without details innecessari, accunsentiscite? Nota chì Renee hè statu chjamata musa di u produttore in u 2000. Per a prima volta, Vainshtein hà pigliatu l'attrore in u 1998 in u filmu "Robisse più caru", dopu à trè anni dopu inventa u "Di Bridget Jones Diary" di Zellweger, ci anu esistiti di "Chicago", "Cold Mountain" è "Miss Potter". Perchè u rolu di u secunnu pianu in u filmu "Cold Mountain" Renee "meritatu" hà ricivutu un Oscar è à a presentazione, aghjunghje à Harvey personalmente è "amichi" da l'empresa Miramax.

Rene Zellweger in a movie "Chicago"

Charlize Theron ignora accusations d'intimità cù u pruduttori

Charlize Theron ùn cede à a pruvucazione di i rivali offriti è di i ghjurnalisti. In l'accusazione di Melissa Sejmiller è l'indicazione di u so nome, ella in Instagram hà rispondenu cusì:

"E donne chì abbianu è cuntonu di i fatti di l'assetu è di a viulenza sò degni di rispettu è u nostru sustegnu. Questu hè un fattu heroicu è brave. Ùn aghju micca stese experientzia in a me carrera è in a mio coperazione cù Harvey Weinstein, ma aghju intesu parlà parechje volte. Sfurtunatamente, fatti simili per Hollywood è u mondu di l'arte in generale - un fenominu ordinariu ".
Monica Theron

Nota chì Theron starred in cinque pelle di Harvey Weinstein.

Jennifer Lawrence hà parlatu di Harvey Weinstein

Jennifer Lawrence drew un altru ritrattu di a personalità di Harvey Weinstein, à u cuntrariu di parechji cunnizzioni, ancu hà chjamatu "babbu"! In u novu issueu di u tabloid The Hollywood Reporter, hà datu una entrevista per Oprah Winfrey, chì spunendu a relazione à un scandalu di sessu chì implica un pruduttori scandalu è a so "rilazioni". Avemu chì Lawrence, cum'è parechji altri in l'ambienti di Weinstein, hà longu in silenziu:

"Harvey hè un omu ambicu è cumplicatu, tutti sapi di questu, ma era cum'è un babbu per mè. L'aghju avutu cunnoscu da quandu era 20 anni è per tuttu quellu tempu ùn ùn permettenu micca libertà in a mo direzzione. Harvey era bonu, cortese, è s'ellu ci eranu in disaccordu, pudemu cambià "ultimi parole" è scurdate u ghjornu dopu. Mi pigliu un pocu tempu per capisce tuttu ciò chì hè avvirtatu issa. Per mè hè statu un colpu, perchè mi pensu chì a cunnuscenu bè è de sùbitu una accusazione terribili. Ùn hè micca sicretu chì hè assai categuricu, in un locu in una persona cruel, vindictive quandu hè vinutu à travaglià, ma micca un rapist! Aiu dicu chì un tali caratteru hè assai cumuni entre i pruduttori è i diritori. Credu chì u tempu hè vinutu à cambià a situazione.
Cubra a nova emissione di u tabloid The Hollywood Reporter

L'attrenda ùn avete micca l'hypocrite, quandu ella disse chì in cumunicarii cù Harvey Weinstein hà pussutu pesa micca dirittu è ancu rude per risponde. Una di l'attri famosi, ex-capu di u studiu Paramount Studios Sherry Lansing, cunfirmò a so parolle:

"Jennifer hè famusa per u so carattimu scarsu è di categurichi eccessivi in ​​affirmazioni. Gratu à a so simplicità è l'onestà, hà truvatu una lingua cumuni cù assai culleghi è, in particulari, cù Harvey Weinstein. Quandu Michael Burns, u direttore esecutivu di u studiu, m'hà dumandatu di sustenni è di truvà e parolle ghjustu davanti à u prublema libera di "I Ghjochi di l'Famu". Indubinu ancu, aghju avutu chì ella ùn avissi mai permettà per esse offisa! Hè una donna nova cunvidente chì sà ciò chì vole - hè impurtante in Hollywood. "
Leghje ancu

Avemu verificatu, chì unu di questi ghjorni Jennifer Lourens hà messu à a lista di "e donne più influenti in a industria di l'entertainment" è hà intrutu in u nome in a storia di u cinema.