Hilary Swank è Ruben Torres hà annunziatu u so participu

L'attrice americana Hilary Swank, cunnisciutu da parechji in a film "Baby million", hè oghje. U so sceltu era u cunsigliu finanziariu di UBS è u tenista Ruben Torres.

Hilary ùn pò micca ammuccià a so felicità

A future couple met in a primavera di u 2015, quandu l'attrice di 41 anni decide di piglià qualchi lezioni in tennis. Eppuru, a so rilazioni arrampicavanu, perchè entre Hilary è Ruben, un forte sentimentu flared up. Un annu dopu, Torres puteva l'annu in u dettu di Swank. Successi in a muntagna, durante a camicia di una coppia in amore. Appena chì Hilary hà cullatu à a casa, hà stallatu e ritratti in Instagram. Una di elli, una filicadessa appiccicata di Oscars in i braccia di u so amatu pruvalla un arricatu assicurante cun esmeralda è diamanti. A Vicinanze di sta stampa Hilary hà fattu a scrizzione: "Andemu in un caminu, è ghjè accadutu! Sò cusì cuntentu per dì à tutti chì vi sò attitatu à Ruben. Vogliu cumunu cù tutti questi nutizie. "

Leghje ancu

Hilary ùn hè u primu matrimoniu

Ruben sarà u secondu maritu ufficiale di a famosa attrice. Per a prima volta, andò per l'altare in u 1997. U so maritu era l'actor Chad Lowe. Parechje discutitu stu matrimoniu è hà cridutu chì a donna ùn hè micca felice. In u 2000, quandu a stella guadagnau u primu Oscar, à a ceremonia, ùn hà publicamente micca rigalu a Chad per u so sustegnu. In ogni casu, in 2005, s'hè corretto, dicendu chì senza ellu u second "Oscar" ùn esiste micca esse. In u 2006, a coppula si divorziava, è in u 2007, Hilary cuminciò à campà cù John Campisi, u so agente. In u 2012, l'attrice hà annunziatu chì ùn sò micca un coppiu.