Rachel McAdams è Oscar-2016

À a fini di ferraghju di stu annu in u Sanctissimu annu, a catturica chì avia espertu ghjustu u 88 attuale di prisentazione u premiu più pritisa in a industria cinematograficu hè statu tenutu. Stu annu, l'attrezziunale prumessi d'Oscar appiemu cun un cast interessante in nominazione, un grandi filmu, roli talentu è bellissima imagine. Fate i cuntenuti per u cuncettu ghjustu era a longa e amata attore Rachel McAdams in a nominazione per u megghiu rolu femminile di u sicondu pianu in u filmu "In u centru". U so primu ricunniscenza è a pupulazione hà pussutu per participà à u filmu "Mean Girls", "Diary of Memory" è altri. Cumpigliemu a storia di l'ascent di sta nova stella di Hollywood.

Da a storia di l'apparizione di Rachel McAdams nantu à i scrini di cinema

Rachel McAdams nascìu in Canada in una famiglia di travagliu ordinariu. U so babbu hè un spassu di camionu, è a so mamma hè una infermiera. In più di Rachel, a famiglia purtà à dui zitelli più. In origine, i genitori dicenu chì Rachel seria un magnificu skater di figura, è anu datu à a figliola à una sezione speciale. In ogni modu, in u tempu fubbe chjamatu chì l'arti di a chjera facia assai facia l'interessu sportiu. Cusì hà diventatu chjaru chì a vita di Rachel ci hè diretta in u mondu di l'arti di cinema. A so opera cumencia à l'età di 12 anni, quandu Rachel McAdams hà stata studià in istituti educate specializzati. Dopu a graduazione, a futura futura attista graduatu cù honori di u York Theatre University in Toronto. U primu successu di Rachel McAdams in u filmu pò esse chjamatu participazione in a comedia "Chick", induve l'attrìccia hà avutu u rolu principali. Però, u successu principali hè stata cun ella cù u libru di a film "Mean Girls". Una milità in a vita di l'attrenda era a participazione in u filatu di a film "Diary of Memory", unni si filmò in un paru cù Ryan Gosling . L'atturi cuminciaru un romance, ma finita dui anni dopu. In u 2009, Rachel McAdams hà travagliatu nantu à a film "Sherlock Holmes" di Guy Ritchie, è in 2011 hà a furtuna di participà à a filmazione di "Midnight in Paris" cu Woody Allen. Un fito significativu in a filmografia di l'attrice hè u rolu principali in a film "Oath", per quale McAds hè stata premiata a nominazione per u MTV Award 2012. In ogni modu, u 2015 era ancu più successu per l'attrìccia. Hè quellu chì hà purtatu u rolu d'un ghjurnalista in a film "In the Spotlight", per u quale Rachel McAdams hè statu nominatu per un appoghju in u 2016 pè a Best Actress Appie. Ma u vincitore in a nomina ùn hè micca Rachel, ma Alicia Vikander .

Apparenza di Rachel McAdams nantu à a catifa russa

In a ceremonia di u Oscar 2016 Awards, Rachel McAdams hè vinutu in un vestitu Getty d'Agosto di verde di sita è di pisciuti Stuart Weitzman. L'imaghjera hè stata spettaculaire, ma pocu disgrazziatu da u tecido arruganti di u vestitu.

Nota chì à a cerimonia Rachel McAdams hè stata sola, senza un chevalier. A data, a vita persunale di l'attrice ùn hè micca assai successu. In u passatu, sò stati mantendu relazioni cù l'attori di film Ryan Gosling, Josh Lucas e Michael Sheen. Nisuna di e trè novi stori mai avianu fattu Rachel McAdams à a corona.

Leghje ancu

In una di l'entrevista, l'attrìzia hà dettu chì hà sempre avutu u più sustegnu in a famiglia di i so parenti. È chì l'oghje ùn hè micca a professione più stabilita in u mondu, hè i genitori chì diventonu a ghjente chì l'hà aiutatu à rializà u so sonu. Ci hè sempre una impurtante importància è valurizazione per l'attrice. À a fine di u dialogu, Rachel McAdams aghjunghjia chì ella pensa à sponde di pussibuli cambiamenti in a vita chì puderanu incitaranu à dà a so attività favurita. Ma tali pinsamenti sempre daricci certu dubbitu. L'attrenda enfatizeghja chì, sicuru, tutti avianu a so propria risposta à sta pregunta.