I televidenti muderni cundannate a seria "Amici" per u racismu, l'omofofia è u sexismu

Super-populari è amatu da unipochi visitatori, a serie di "Amici", nzemi di parechje altri prughjetti, ùn hè statu esvèvule è dopu un analisi attente hè statu cunnannatu d'omofofia, u sexismu è u racismu. A nova generazione hà spotted in parechji episodii u trascuratori è insulte di i persone, chì truvonu subitu a so diffusioni in i redes sociais.

Allora, assai usu di Twitter anu publicatu a so indignazione di i chjavi ripetuti di Chandler in a direzione di minorità di u sexu, in particulari, omosessuali. Inoltre, l'especettori sò indignati à i chjusi per i disgrazzii fisichi di e persone, cum'è per esempiu, a sguaiata di u mo Monika spumante. L'utilizatori di a rete di chì in a socieità di l'ughjetti, cusì chjosi ùn sò micca esse presentati.

Inquiétude chiste

Ùn vi scurdate micca chì u sparatru di a serie hè stata completa in u 2004, è u tempu ùn ponu esse postu è Hollywood ùn hè micca escepzione. A data, u gruppu Netflix hà tornu à u spettaculu, pruvucendu una risposta stampata da i televidenti, assai di quali s'assegenu chì a serie traccia a filiera di discriminazione è u prughjettu senza claramente manca di caratteri negri:

"Quandu eru un studiente in i 90, eru impaciente per correr à a pantalla per vede u mo seria di TV. Ma aghju accunsu chì i chjosi di a Monica fatta è Chandler-omosessuali sò assulutamente impegni. E Joey pari di ripulsione.
"Obviously, Ross hè alluntatu seriu da u fattu chì u so figliolu ghjocu pupi, ùn ci hè praticamenti nimu l'attori neri, è Monica hè intimurata da a so cumpletamente, è Chandler hè vistutu per l'abilità di scaccià e so celluli.
"Sì senza tutti questi biacchi abouta grossa è ugualmente" Amici "sò più nicer".
"Ùn si pò micca capì per quale sta retazioni è accusatori di racismu è cusì. Pudete bessiumenta è chjaramente risposta à sta quistione, cumpresa a descrizzione di Ross - "Benvenuti à i anni nini".

Questa hè a nostra giuventù

Invece, cù i critichi indignati ghjovani, ci sò quelli chì difendenu a so seria favurè è u so dirittu di vive:

"Avete resu pocu ch'è scuntentu chì i millenarii, chì prima vìanu" Amici ", cundite assai u prugettu per e diverse fobbi è racismu. Aghju spessu rivista di a serie è, in principiu, ùn sò micca capitu per quessa tuttu stu modu. Capisci, in questu tempu e persone anu avutu un sensu di l'umuri, micca ciò ch'elli sò oghji. È ogni secondatu ùn hè micca offisu. Perchè, pudete sguassà tutte a gente disgruntled.
Leghje ancu
"In nomi di tutti i nostri staff editoriale, vogliu dicu chì a serie di TV" Amici "hè amatu di noi oghje. Era nostra ghjovana, a nostra vita. Se parlebbiammu di a critica chì chjorte stu prugettu, dai fate degnu. Perchè parechje raggiuni ùn hà avutu chì un paru di amatorii di Ross si eranu neri negri, cumpresu Charlie, cu cui parechji episodi anu stati filmati, è u fattu chì l'ex esposa di Ross è a babysgiana di Emma, ​​lesbiali, ùn mancanu l'omofofia di l'autori di a serie.