Shurpa da u turcu

Shurpa in a versione clàssica hè preparata da u cuddaru, in i casu estremi, da a vacca. Suggeremu avemu devandate un pocu da e regule è preparanu una versione più utili di u turcu. In particulare u pienu hè stata apprezzata da quelli chì si limitanu à manghjà i pieno sicchi, chì hè shurpa in l'uriginali.

Turchia sopa shurpa - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Prima di prucede à l'iniziu iniziu di preparà a shurpa in u petannu, avemu da cura di principià cù a pezza di tutti i cumpunenti. Limemu è raghjiu shinkuyu, cut in porcini carne pavone. Carrot pippi piccati ou fette. U pumadoru bagnu daccutu è i prugne freschi si sò chjappu in cuttuni o capiglioli, è ancu prufitti ancu grandi tuberi di patata cutterie.

Quandu u travagliu preparato hè finitu, avemu bisognu à pricà à u passu prossimu. Pusitudemu u cuddaru o un pappulusu murale à u focu è pour oliu rifinitu in questu. Piglionu a cipolla prestata, frigginu, svegliatu, è aghjustate pezzi di gallinacciu è marrone alla nant'à parechji minuti. Dopu quì, aghjunghjenu i pumati, a pepite è a zucca, pusate u paste di tomate, frégate in qualchì acqua, cogliu di parechji centimetri, fate fracce, reduce l'intensità di u calore è pigliate un manghjatu cù a tapita chjusa per trenta minuti.

Dopu quì, puserevamu patate in shurpa, stagione cù u salinu, pianu cun pepite, aghjunghje più acqua è preparanu finu à a dulcezza di i fette di patata. Infine, aghjustemu i dentalli sbuchjuli di l'agliu in a sopa, pateanu freschi freschi, apolu u focu è lasciate u pranzu in tutta a tappa per una meza ora.

Un turkey shurpa pò esse preparatu in un multivariate. Per fà questu, fritture a carne cù cipudine in u moddu "Bake" in un blush luminoso, è aghjunghje tutti i vegetali altri chì sò patate è mette l'apprudu in u modu "Quenching". Dopu quaranta minuti di stu modu, apre a tonda, aghjunghjenu patate, u salinu è i aromi è estende a coccia per altri vinti minuti. Dopu à u signale, aghjunghje l'agliu è a greens è dopu à vinti minuti, quandu u pianu hè infuziatu, pudemu pruvà.