Comu sceglie una bicyclette per una donna?

Parechje donne pruvate à mantene in bona forma è per questa visita di centres fitness , piscine, "sit" à i dieti, hà assicurati diversi sporti. E, forsi, unu di e manere più efficafichi di mantene u vostru corpu in u tonu hè ciclistu. A stu tipu di sport pienza micca solu piacè, ma u beneficu hè chì u "cavallu di ferru" vi pò adattà è cumu viaghja tutti i vostri bisogni. Qualchi pocu di u sessu fieri socu chì ci sò bicicletti cuncipiti apposta per i zitelli, cusì avemu da pruvà à calculà a scelta di una bighja di donna.


Comu sceglie una bicyclette per una donna?

Allora, per coglie a bendicoltura, vi putete cunsiderà parechji punti:

  1. Saddle . Hè megliu chì un "dettu" di u vostru vehiculu era dura, curiosamente, questa sella hè assai più còmea è brutta. Perchè E cascatini femminili sò largamente anu più largu chì l'omi, a ghjente hè stata maiò è più corta. Senza in mente, si pensa à passà una bicyclette in un vestitu o una faldella, a ghjente hè stata un pezzu curtu.
  2. Rama . Bicicletta femminile da u male hè distinatu da un marcu pocu, novu, questu hè duvuta à u fattu chì e donne era di furnisce faldes prima, più di pantaloni. Pudete sceglie per voi un "cavallu di ferru" è cun un altu marcu, a cume principal chì era convenient.
  3. A talla . U diminuitu di una bicicletta sò generalmente sceltu per u crescita di una donna. In regula, i prudutori specificanu a durata di u quadru sottu u sediu, è queste figuri rispunsenu à un certu creazione.
  4. Volanté . Di solitu mudeleci mudelli di bicicletti anu un rimintu più strettu è più longu.

Ughjettu bici per a donna: