Sopa con fettuccine risotto

A cucina asiatica tradiziunali ùn pò esse imaginati senza noodle d'arroche. Oghje, quandu un esotico exòticu hè stabilitu in e stale di i nostri magazzini, hè urdinatu per amparà cusì à preparalli bè. Inoltre, ùn hè micca difficiule. No tantu tempu avemu parlatu di noodle di rossu cù noodle di pollo è rossu cù ligumi , ma oghje avemu da parlà di sopopi.

Sopa, pollo, cù, noodles, roscolu

Ingredients:

Preparazione

A mezza di u puddastru hè fogghi in 2 litri d'acqua salata. Circa 10 minuti prima di a prontiscia, aghjunghje l'arme di ginger à u brou, in tuttu. Da i chili, cacciammu i sereciti è tagliate in tesi finti. Capite a cipolle bianca in a mità aneddu è i purcelli in cerchi. Pigliemu u puddastru di u caldo, falla un pezzu. Sittite a carne da l'osse, tagliatu in pezzi petite è ritornu à a panza cù a cipolla è a pepite. Ci languidemu in un focu petu per uns 10 minuti.

Intantu, separatu, in una gran cassola, fassi l'acqua è tagliate i fettucalli. Cume quantità i fèodle sò stati fossi nantu à u pacatu. In ogni casu, vi fate nantu à 3-5 minuti. Fettuccine Ricco in trasparente. Tarmemu in un colander è lasciemu i mancassi. Aghju nantu à i piatti, avemu unchiatu di brocciu cù puddaru, avemu un inchiato di salsa di soia. À una parighjella secca, pateanu pate u patacciu di coccu è sprinkle a nostra sopa cù noodles rossu.

Sopa tailandese cù noodles ross

Ingredients:

Preparazione

Trimate a fette di l'agliu in pate è frittate nantu à a panna calda da 5 minuti. Agghjunghjenu u rughju nantu à u piattu, è in u listessu oliu apugemu quarchi minutu di picculi di chili (Ùn bisognu di rimpiazzà e so ardenti!). Aghula grassa è pepite grind in una licenzerette. Aghjunghje à un biscunità di limonu, rossu à ghjetre, di zucchero, 2 coglie. sposti di u zuccaru di limonu. Riturnà sta mezche à una padedda è fremen nantu à un focu lento finu à uniforme.

In a cunchiglia, aghjunghjite u brou di pollo à fogghiu, fremenu in u latte di coco è a crema, aghjunghjite l'alloghju à ginger refueling. Dopu, facemu un foglie è fate a cammara (i chjappi ùn ne stabbicanu micca i capeddi di a cunchiglia). Ferrai per 3 minuti più. Cumpigliemu un pocu di questu, è di sopra à i tavulini, in i steddi di rossu staghjunatu. L'aroma hè straordinariu!