Eating a pregnant woman in a second trimester

Quasi tutte e donne in u sicondu semestru di gravidanza ùn abandone di tetanusis. È in questu pezzu sò in fronte à a quistione di ciò chì hè in u sicondu trimesteru. L'organettu hè digià adattatu quasi di i cambiamenti chì avè principiatu. Finalmente, e donne pò darà attenzione à nutrimentu. Tuttavia, ùn si scurdate micca chì a nutrimentu di una donna incinta in u sicondu trimesteru deve esse diverse, è più importantemente - correlate.

Aumente a quantità di alimentu durante u periodu ùn valuta micca, postu chì l'organamentu hè riabilitu d'una manera chì esciscia tutte e pussibuli utile. A menzione imminenti in u seculu semestre deve esse equilibratu. Tutti i mariti in futura volenu qualchì diliziu, è ùn avete bisognu di ricusà questu. Avete bisognu di sapè a misura.

Un mulu in una donna hè furmatu è pocu crede. Nutrition in u sicondu trimesteru di gravidanza devia esse destinatu à furnisce a quantità necessaria di nutriutti, vitamini. Sì, cù nutrimentu, u fetu ùn riceve micca e cumpunenti necessarii per u crescita, ellu pigghianu di i risorse di mamma, perbilitava u corpu di a donna.

Ci sò cinque principes di nutrimentu in u sicondu trimesteru:

  1. Durante a gravidanza, hè cunsigliu per dà u pane bianca. Hè megliu dà u pane da i grani sani. Eppuru si aghjunghje granaghju, sèsculi. U pane da pezzi suttili è i prudutti industriali da a farina parmigginaria aiuta à stabilizzà u nivellu di zuccaru di sangue, è di furnisce u corpu cù a vitamina B. È cunsigliatu di manghjarè più di 200-300 grammi per ghjornu. Da i zitelli pregnant pregnant hè megliu di manghjà marmellata, halva, frutta candita.
  2. In u sicondu trimesteru di gravidanza, l'alimentariu cose cumprendi corsi richi in vitamina D. A vitamina hè necessariu per impediscenu u sviluppu di rachite in un zitellu. Cù l'aiutu di sta vitamina u sistema di l'osteria di u zitellu hè furmatu. Comu tutti sapemu, riccu à a vitamina D hè l'oliu di pisci. Ma hè più un supplementu alimentariu da un pruduttu. Questa vitamina hè sempre truvata in u latte, l'andatura di uovo. A peculiarità di sta vitamina hè chì si sintetizeghja solu per l'azzione di u sole.
  3. In u sicondu trimesteru, a dieta di a donna deve cuntenenu altri renti in ferru. Quandu a question si sviluppa di u modu di manghjà in u sicondu trimesteru, una donna hà da ricurdà chì i preparati di ferru chì cuntenenu a basa hè a basa primaria per una dieta equilibrada è equilibrata. U fegatu hè u cuntrollu di u cuntenutu di sta vitamina. Ma ùn abbianu micca, perchè u fegato in più di u ferru cuntene vitamina A, una sobredose di quale amminca cun malformazioni in u sviluppu di u fetu. U ferru hè stato in carne di pollo, fagioli, pane integrale, farina d'avena, frutti secchi. Avete a cura da verificà chì u ferru hè assbitatu da u corpu. Per questu, hè cunsigliu per vìviri zucchini freschi. L'usu di u cafè è u tè hè megliu limitatu.
  4. U dietu duverà cumprendi corsi riccu in calcium. Da a 17 simana u zitellu in u zanocchiu di a me mamma hà cuminciatu à ghjittassi attivamente è movendu. Rapidi di u sviluppu di u sistema di l'ossigenu di u zitellu, è questu questi altimpiadi di calciu. I cambiamenti in a dieta per e pregnant women in u 2u trimesteru inclusi sempri l'alimenti dirigenti diretti cun un altu cuntenutu stu elementu. U calciu hè trovi in ​​u latte, da u pruduttu, u furmagliu. Hè ancu presente in l'espinocchi, alberole, nocere, amanduli, sesamo. Pocu sapienti chì a so perfetta fontaine hè un canyone.
  5. Ci hè vulsutu fighjà annantu chì e donne chì ghjucanu sò strettamenti pruibitu di drentu l'alcohol. Ùn vulemu micca di cunsumà carbonate, manghja assai frittu, salatu, sour. Ùn pudete micca bevià l'acqua da una griglia o soda acqua. A preferenza hè datu per dà l'acqua minerale senza gasu, compotas, frutti, zuccherosi freschi.