Articuli per 1 class

U moldaggiu di plastisina è pani salitu, applique, a creazione di articuli artigliati artificanti da diverse materiali naturali, pò esse un passatu interessanti per i zitelli di l'età di scola primaria. L'Articuli per 1 classe cù i so propri patroni sviluppanu cuncessivamenti un pensamentu creattivu, e cumpetenze di mutillà, perseveranza. Aghju offerta u vostru zitellu per passà u tempu d'ochju interessante, facendu un scogliu originale di cunchali è di pisci da pasta marina.

Articuli per i primi gradatori "Scrittura plastica cù cunchju"

  1. Facemu cusì un travagli creativo!
  2. Pigliemu un pezzu gruffu di carta, a pezziunà cù un capu di grossa pianta di plastilina di parechji culori di scala "marina" (blu, blu, verde, turcu).
  3. Preparate cunce, cebbi è altre decoru nantu à issu sugettu.
  4. Facemu l'impronta di a starfish, perchè u passageru di u zitellu di a forma adatta in a plastica è pressu à firmà.
  5. Pone a cunchiglia in u cuntour di a starfish, straccitannusi finu à u fogliu.
  6. U restu di u decoru in una manera pintoresca in a stessa manera chì avemu un capu nantu à una basa di plastica.
  7. Sì li cunchitti parissenu troppu monotunu à voi, pudete chjalli qualcuni di elli cù vernici acrilichi. Questa stampa pò esse inseriti in u quadru è pinnuta nantu à u muru in a stanza di i zitelli.

Un articulu interessante per a 1ra classa "Pezza salata"

Per i figlioli di a 1era classa, hè abbastanza pussibule di fà un articulu artificiale di una pasta marina. Cù a preparazione di u materiale iniziale, a mamma pò aiutà à u zitellu: cunfluviu farina è sal "extra" in proporzioni ugguali (per esempiu, 1 vetru), aghjunghje una mezza vittura d'acqua fria è amassi una pasta elàstica.

  1. Stu pescadoru pò esse un ghjucatu, un magnetu friddi o ancu un chip in un jocu di ghjustizia (per questu, duveria esse un tagliu pezzu).
  2. Facemu un mudellu per u futuru pezu di cartuni.
  3. Peguemu nantu à a pasta, sca ghjustu.
  4. Scariccieri un pezzu di massa e facemu un ochju di pezzi. Ci hè pegà à u corpu, scorcia u postu di scogghiu cun un pezzu di acqua chjara.
  5. Scorcheremu u pezzu cù elementi petranii - fiori è mudelli di a pasta.
  6. Quandu l'articulu hè seccu nisciu, pintemu cù l'acrilite è averà capace cù un vernice in tuttu.